Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aloitti loman ja meni kotitöiden osalta lakkoon

Vierailija
29.07.2025 |

Nyt kuoriutui miehestäni melkoinen teinikapinallinen. Aloitti kesälomansa eilen ja ilmoitti jo viikonloppuna, että hän on lakossa kotitöiden osalta. Ottaa lomansa täysin levon kannalta. Meillä kuitenkin omakotitalo ja 2 lasta sekä koira. Lapsilla jatkuu koulu ensi viikolla, mutta kiva tässä nyt sitten tehdä etätöitä, huolehtia kaikille ruoat ja katsoa hieman heidän peräänsä, ulkoiluttaa koiraa, käydä kaupassa, jne. Nurmikkokin pitäisi vielä leikata ja mies on tänäänkin istunut kännykkä kädessä riipputuolissa olutta juoden vähintään 3 tuntia. Tätäkö pitää katsella seuraavat 4 viikkoa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinulla alkaa loma tee samoin. 

Vierailija
2/16 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinulla alkaa loma tee samoin. 

Kesäloma meni jo. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti katsotko. Jos oikeasti ei tee mitään nin ei ruoka- eikä pyykkihuolto miehelle ja alat miettiä mitä jatkossa. Onko ennen noin tehnyt? 

Vierailija
4/16 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies otti mallia siitä toisesta ketjusta, jossa nainen meni lakkoon. Ainut ero on, että sen toisen ketjun perhe ei edes huomannut naisen lakkoa.

Vierailija
5/16 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sitten miehelle, että selvä juttu, hoidan lapset ja heidän ruokansa ja pyykkinsä, herra saa ihan itse hoitaa omat juttunsa tai vaihtoehtoisesti maksaa, myös puutarhurin.

Vierailija
6/16 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tehty mieheltä.

Vierailija
7/16 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllästyi passaamaan teitä

Vierailija
8/16 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä

Vierailija
9/16 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle ettei seksiä tipu sitten tänä vuonna enää jos ei kotityöt maistu.

Vierailija
10/16 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostut tuohon? 

Ota kokovartalo peili ja katso missä vika 😬

Vierailija
11/16 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä tyypillisenä naisena olet miettinyt jo etukäteen valmiiksi miehelle töitä koko sen loman ajaksi että ei vahingossakaan pääse lepäämään yhtään? Mikä siinä miehen rentoutumisessa naisia noin ahdistaa kun aina sama nalkutuksen jos mies vähänkin rentoutuu eikä tee pelkästään töitä. Onko teillä tarkoituskin saada miehet polttamaan itsensä loppuu kun estätte lepäämisen?

Vierailija
12/16 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ruokaa kotiin. Kai se mies lomarahaa saa.? Mä otan kans joskus lomaa kotitöistä. Koira voi paskantaa sisälle jos mies ei vie lenkille. Eikä sunkaan tartte niitä jätöksiä siivota. Sanot et nyt alko sulla loma seksistä.

Vierailija
13/16 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet pariutunut ja lisääntynyt tämän miehen kanssa - herää kysymys?

Kai sinulla parempaakin tekemistä olisi?

Vierailija
14/16 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kun ihmiset tekee kaikesta niin vaikeaa,herranjumala se joka on lomalla niin todella saa olla tekemättä mitään,ja lapset ainakin meillä kuuluu ihan siihen joka päiväseen elämään oli loma tai ei,ei ajatella niitä riesana että nekin pitäå ruokkia tai pyykit pestä..mä ihan totta tykkääkin tehdä noi asiat olen lomalla tai en,sillä tavalla näytän että välitän..jos mieheni ei haluis lomalla tehdä niin ei kuule haittaisi,se kuitenkin maksaakin kaikesta enemmän 

Aina joku itkemässä täällä,ja monessa perheessä asuu joku pirtti hirmu akka!

Vierailija
15/16 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa kyllä muualtakin.

Vierailija
16/16 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minua joku nainen alkaisi noin kiristämään niin välittömästi menisi minu rahapussi kiinni ja naisnen saa alkaa maksamaan itse omat kulunsa. Miehen kun kuuluu aina maksaa enemmän ja miehen kuuluu maksaa naisen laskuja. Tätähän te naiset itse olette huutaneet jo vuosikymmeniä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän