Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavismies, oletko koskaan antanut pakit naiselle?/Nainen, oletko saanut pakit tavismieheltä?

Vierailija
29.07.2025 |

Kysymys "tavallisille miehille", joilla on vaikeuksia saada treffiseuraa: Oletko koskaan antanut pakit naiselle joko ensitreffien jälkeen tai esim. Muutaman tapaamiskerran jälkeen? Miksi? Eikö sinulle ollut korkea kynnys antaa pakit, kun tiesit, että saattaa kestää kuukausia, kunnes seuraavan kerran on mahdollisuus tavata uusi nainen?

Kysymys naisille; Oletko koskaan saanut pakit tavismieheltä? Olitko yllättynyt?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^katsoin nuo profiilit läpi ja minusta ne kaikki oli tosi hienoja 

Vierailija
42/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin minkälainen on tavismies joka ei saa treffiseuraa? Ainakin minä alle 170cm ujo ja hiljainen amis peräkyliltä saan helposti treffiseuraa ja olen antanut enemmän pakkeja kuin käynyt treffeillä. Naiset kyllä haluaisivat, mutta jostain syystä itse en niinkään.

Tässä on parin viikon sisältä muutama esimerkki tavallisista miehistä, jotka eivät löydä seuraa, koska eivät kelpaa kenellekään.

Miksi tunget nuo samat joka kerta? Ulkomaalaisia miehiä. Eivät ole tavallista nähneetkään. 

On tuossa yksi suomalainen ja yksi norjalainenkin.

Vierailija kirjoitti:

Silti he eivät saa tykkäyksiä eli naisia ei kiinnosta yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pakit usealta tavalliselta ja vähemmän tavalliselta mieheltä elämäni aikana. Nykyään jakelen itse pakkeja.

N42

Vierailija
44/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä antanut monellekin kun enään en suostu hyväksikäytettäväksi ja petettäväksi. Mieluummin yksin lopun elämän kun hyväksikäytön kohteena petettävänä. Hyväksikäyttäjä ja pettäjä näyttää merkkejä noista piirteistä jo heti ensitapaamisesta lähtien

Vierailija
45/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin minkälainen on tavismies joka ei saa treffiseuraa? Ainakin minä alle 170cm ujo ja hiljainen amis peräkyliltä saan helposti treffiseuraa ja olen antanut enemmän pakkeja kuin käynyt treffeillä. Naiset kyllä haluaisivat, mutta jostain syystä itse en niinkään.

Tässä on parin viikon sisältä muutama esimerkki tavallisista miehistä, jotka eivät löydä seuraa, koska eivät kelpaa kenellekään.

Miksi tunget nuo samat joka kerta? Ulkomaalaisia miehiä. Eivät ole tavallista nähneetkään. 

Vierailija kirjoitti:

Silti he eivät saa tykkäyksiä eli

Minusta nuo ovat kaukana tavallisista amismiehistä lapin peräkyliltä. Tuollaisia filtteröityjä miehiä kaikki. Nimenomaan tuollainen ei saakaan, mutta jos on ilman minkäänlaista esittämistä niin löytyy kyllä. Löytyy todella paljonkin ja se esittelyteksti merkitsee paljon enemmän kuin kuvat.

Vierailija
46/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitää pakkeina sitä jos he vilkaisee ohimennen miestä ja mies jatkaa elämäänsä eikä tajunnut katseen salaista merkitystä.

Masturboitko usein tälle fantasiallesi?

Vierailija
47/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo ovat kaukana tavallisista amismiehistä lapin peräkyliltä. Tuollaisia filtteröityjä miehiä kaikki. Nimenomaan tuollainen ei saakaan, mutta jos on ilman minkäänlaista esittämistä niin löytyy kyllä. Löytyy todella paljonkin ja se esittelyteksti merkitsee paljon enemmän kuin kuvat. 

Mitä ihmettä oikein selität? Ei tuon suomalaisen profiilissa ole käytetty yhtäkään filtteriä. Tavallinen urheilullinen nuorimies eikä mikään rocktähti.

Vierailija
48/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.reddit.com/r/Tinder/comments/1m22c3f/no_match_no_like_nothi…

Komea.. ihana.

https://www.reddit.com/r/Tinder/comments/1ma6wex/profile_review_after_s…

Vähän teennäinen hymy.

https://www.reddit.com/r/Tinder/comments/1m3el4b/review_of_my_profile_t…

Komea, jos olisi kunnon kasvokuva vielä niin vietäisiin heti.

https://www.reddit.com/r/Tinder/comments/1macwxw/can_i_get_an_honest_pr…

Ihana..

https://www.reddit.com/r/Tinder/comments/1m9ajbl/profile_review_0_likes…

Paremmat kuvat 

Vierailija
49/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taviksena antanut pakit kauniille naiselle, koska olin silloin rakastunut/hulluna ihastunut toiseen kauniiseen naiseen/tyttöön, mutta hänen kanssa tapailu kaatui sitten enimmäkseen minun jahkaamiseeni. 

En sitten lopulta saanut kumpaakaan. Eivätkä he mitään ihmeellistä menettäneekään, koska olin silloin vielä henkisesti enemmän poika kuin mies, vaikka ikäni puolesta kaukana jo teinistä.

Sen jälkeen on ollut tavisnaisia, mikä on se minunkin "taso".

Se nyt on vain niin, että kauniilla/komeilla ihmisillä on niin paljon vientiä joka puolella, ettei heillä kauan nokka tuhise kun on jo uusi mies/nainen kainalossa, eikä heidän tarvitse jäädä menneitä miettimään.

Vierailija
50/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen taviksena antanut pakit kauniille naiselle, koska olin silloin rakastunut/hulluna ihastunut toiseen kauniiseen naiseen/tyttöön, mutta hänen kanssa tapailu kaatui sitten enimmäkseen minun jahkaamiseeni. 

En sitten lopulta saanut kumpaakaan. Eivätkä he mitään ihmeellistä menettäneekään, koska olin silloin vielä henkisesti enemmän poika kuin mies, vaikka ikäni puolesta kaukana jo teinistä.

Se nyt on vain niin, että kauniilla/komeilla ihmisillä on niin paljon vientiä joka puolella, ettei heillä kauan nokka tuhise kun on jo uusi mies/nainen kainalossa, eikä heidän tarvitse jäädä menneitä miettimään.

Toisaalta ei kannata yleistää kauniita ja komeita. Esim itse olen kaunis nainen mutta halunnut aina vain yhden vakavan parisuhteen, en eedes harrastanut irtosuhteita. Nyt olen kyllä jo varattu.

Vierailija
51/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo ovat kaukana tavallisista amismiehistä lapin peräk

Tuo maalaus firman mainos poika ihmeellinen esitys päällä joka kuvassa. Esittelytekstikin englannin kielellä, jos vastaava naisesta niin sehän menee jo pelkästään noilla ruksiin. Tuokin voisi lopettaa esittämisen. Ottaa vaikka perus kuvat kotona pelkästään ylävartalosta. Näin minäkin tein ja niillä alkoi tulla ihan kunnolla tykkäyksiä. Huomautus enemmän kuin että esittelin kuvissa salia, vähän terassilla nauttimassa alkoholia, ulkomailta jne. Lisäksi esittelyteksti. Esim viimeiset 20 mätsiä ja niistä varmaan 15 on sanonut että kun sulla on niin hyvä esittelyteksti että oli pakko tykkäillä.

Vierailija
52/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.reddit.com/r/Tinder/comments/1m22c3f/no_match_no_like_nothi…

Komea.. ihana.

https://www.reddit.com/r/Tinder/comments/1ma6wex/profile_review_after_s…

Vähän teennäinen hymy.

https://www.reddit.com/r/Tinder/comments/1m3el4b/review_of_my_profile_t…

Komea, jos olisi kunnon kasvokuva vielä niin vietäisiin heti.

https://www.reddit.com/r/Tinder/comments/1macwxw/can_i_get_an_honest_pr…

Ihana..

Et taida kuulua kyseisten miesten kohderyhmään, jos näet heidät noin positiivisessa valossa. Heidän ikäisensä naiset ovat nykyaikana erittäin nirsoja.

Vierailija
53/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esittelytekstikin englannin kielellä, jos vastaava naisesta niin sehän menee jo pelkästään noilla ruksiin.

Vierailija kirjoitti:

My profile is about five years old and written in Finnish, so here is a rough translation of the latest version.

Juupa juu...

Vierailija kirjoitti:

Esim viimeiset 20 mätsiä ja niistä varmaan 15 on sanonut että kun sulla on niin hyvä esittelyteksti että oli pakko tykkäillä.

Ei sinun tarvitse tulla nettiin isottelemaan.

Vierailija
54/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehiltä on tullut aina pakit. Ne kaksi parisuhdetta mitä oon saanut aikaiseksi, olleet top5 miesten kanssa. Toisen kanssa olen nyt naimisissa ja ekan kanssa vierähti 10 vuotta kunnes klassisesti kasvettiin erilleen. Näiden kahden välillä oli kolme hyvin kuivaa vuotta, joiden aikana sain useat pakit tavismiehiltä. 

Vierailija
55/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehiltä on tullut aina pakit. Ne kaksi parisuhdetta mitä oon saanut aikaiseksi, olleet top5 miesten kanssa. Toisen kanssa olen nyt naimisissa ja ekan kanssa vierähti 10 vuotta kunnes klassisesti kasvettiin erilleen. Näiden kahden välillä oli kolme hyvin kuivaa vuotta, joiden aikana sain useat pakit tavismiehiltä. 

Olinko yllättynyt? No en. Olen vähän omaperäinen tapaus, joten en ylläty pakeista. Sen sijaan siitä olen yllättynyt miten oon saanu napattuu nää jotka suhteeseen sain.

Vierailija
56/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon. Ja voi kuulostaa hölmöltä, mutta monet miehet ovat sen verran epävarmoja kauniin naisen edessä, etteivät uskalla lähteä suhteeseen kauniin naisen kanssa, koska pelkäävät tulevansa jätetyksi ja petetyksi. Logiikka on tämä: "Sitä naista haluavat kaikki komeatkin miehet ja olisin jatkuvasti mustasukkainen". Eivätkä ne miehet aina ole väärässä. Ei siis niin, että kaunis nainen välttämättä pettäisi, mutta tavismiehet olisivat itse niin mustasukkaisia siitä kauniista naisesta, että sellaisen kanssa eläminen olisi liian stressaavaa.

Irtosuhteeseen toki miehet hyppäävät silmät kiiluen, mutta nyt ei ollut siitä kyse.

Vierailija
57/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän ap tarkoittaa tavismiehellä ja ei-tavismiehellä? En kovin montaa laatikkoleukakirurgilentäjää ole tavannut elämäni aikana. 

Vierailija
58/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tavis- mies. Nyt jo tavis- ikämies.  Kyllä, olen nuoruudessani antanut useammatkin pakit ihan perus- tavallisille, ihan ok naisille.

Syitä en tiedä, olen joskus näitä juttuja mietiskellytkin. Ei heissä ollut suoranaisesti mitään vikaa. Kuitenkin, tiesin että minun oli laitettava juttu poikki ennen kuin se oli oikeastaan alkanutkaan, ja niin myös tein. Muutaman kohdalla olen jälkeenpäin aprikoinut teinkö väärän päätöksen. Ehkä tein, ehkä en. En tiedä.

Pidemmät seurustelusuhteeni ovat olleet niin ikään erittäin tavallisten tavisnaisten kanssa, avioonkin menin sellaisen kanssa ja yhteistä taivalta oli yli kaksikymmentä vuotta.

Nämä ovat henkimaailman juttuja. Toisten kanssa sujuu, toisten kanssa ei.

Vierailija
59/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Jos olet kaunis/komea ja ujo, yksin saat olla enimmäkseen. Ei sua kotoa tule kukaan hakemaan. 

Vierailija
60/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Jos olet kaunis/komea ja ujo, yksin saat olla enimmäkseen. Ei sua kotoa tule kukaan hakemaan. 

No se nyt kai on itsestäänselvyys. Tarkoitin tilannetta, missä ryhmien sosiaaliset taidot ovat normaaleja, mutta toinen ryhmä kaunita/komeita ja toiset tavallisen näköisiä.

Itse käsitän termin "taviksen" tavallisena. Hänessä ei ole mitään erityistä vikaa tai puutetta, mutta ei ole myöskään ulkonäön (ja miehillä lisäksi karisman sekä statuksen) puolesta erottuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä