Mies sanoi, että " onneks maailma on täynnä kuumia naisia"
Mies sanoi tänään näin " mee tekemään noille läskeilles jotain" mä en jaksa kattoa sua. Onneks maailma on täynnä kuumempia naisia". Kato tota sun kuvaa kun olit vielä hoikka.
Olin juuri tuolloin meikkaamassa. Jouduin keskeyttämään meikkaamisen, kun kädet alkoivat tärisemään. Purskahdin itkuun. Ahdistaa paljon tällä hetkellä.
Kyllä olen lihava 163/78. Olen kuitenkin laihduttanut 85 kg joka oli lähtöpainoni ja kokoajan tiputan painoa.
Täytyykö ylipainoisena hyväksyä tällaiset kommentit? Tuntuu, että olen täysi roskakasa.
Kommentit (42)
Vastaa että kuumimmat naiset löytyy krematoriosta.
Mies luiskaan, ei arvosta sinua ihmisenä. Sitten kun pääset tästä miehenlurjakkaasta eroon niin ihan vaan kiusaksi urheilet itsellesi kostokropan. Tällöin pääset valitsemaan parempaa seuraa.
Ja miksi me hoikat, "kuumat" naiset haluttaisiin joku ilkeä tyhmä ukko ottaa?
Miehesi on roska, eroa ja aloita uusi elämä.
Vit#un ihratynnyri. mitä sinä meille valitat?
Jos äijälle ei näkymät kelpaa, sano sille, että pilluakaan ei enää tule.
Ja sä oot hänen kanssaan, siksi että?
Miksi itken jonkun ihmisen takia joka selkeästi ei välitä susta yhtään ihmisenä, vaan ulkomuodostasi.
Ero! Joskus kannattaa myös arvostaa itseään. Jos sallit kynnysmaton kohtelun, sellaista tulet saamaan!
Tiedän useita miehiä, jotka pitävät muodokkaista naisista ja pitävät laihoja naisia epäviehättävinä luurankoina. Etsi mies joka pitää sinusta juuri sellaisena kuin olet. Kauneus ja itsevarmuus lähtee sisältä. Kanna ylpeästi itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Säähän olet Ap hoikka, täällä muija 130/165.
130cm, no jo on lyhyt eukko. Massaa onkin sitten tuhdit 165 kg.
Ap:n housuissa pakkaisin tavarani ja häipyisin siltä istumalta. Keneenkään ei tarvitse jäädä mollattavaksi tuollaiseen suhteeseen.
Oot tosiaan läski...eipä ihme ettet ole haluttava,lähinnä hävettävä,myötähäpeää joka paikassa..onnex on niitä naisia maailma täynnä..
Vierailija kirjoitti:
Et ole ap "roskakasa", mutta olet selvästi väärän ihmisen kanssa kimpassa.
Miehelläsi on oikeus haluta toisenlaista naista, mutta sinulla on myös oikeus olla kuulematta solvauksia ja halveksuntaa omassa parisuhteessasi.
Sairas suhde tuollainen ja laita peli poikki. Jotain itsekunnioitusta pitää löytyä, vaikka kuinka olisi lihava.
Vaihtoehto on myös. laihtua
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle että ei ole pakko katsella ja opasta missä on ovi. Ja käske kertomaan terkkuja niille kaikille "kuumille naisille" joita kuolaa.
Kenen nimi on ovessa?
Vierailija kirjoitti:
Mies luiskaan, ei arvosta sinua ihmisenä. Sitten kun pääset tästä miehenlurjakkaasta eroon niin ihan vaan kiusaksi urheilet itsellesi kostokropan. Tällöin pääset valitsemaan parempaa seuraa.
No kannattaa nyt laihduttaa, pysyy mieskin kotona
Sitten kun ap on taas tikissä, äijä valittaa että tissit on sulaneet?
miksi olet noin ilkeän ihmisen kanssa yhdessä
Ja tuollaisia tyhjännaurajia te suun kautta hengittelevät incelit olette.