Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on villein, tabuin fantasiasi?

Vierailija
29.07.2025 |

Otsikko

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön sisäiset kakka- ja kusibileet. Vallatonta menoa talon yhteistiloissa.

Vierailija
22/30 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villein fantasia olisi olla lypsysonni naisille. Pakkosyötettynä vaihtaa ja sidottuna lypsykoneeseen. Kone vaan imisi kaiken minusta.

Saako nyrkittää kumihanskalla peräsuolta?

N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villein fantasia olisi olla lypsysonni naisille. Pakkosyötettynä vaihtaa ja sidottuna lypsykoneeseen. Kone vaan imisi kaiken minusta.

Saako nyrkittää kumihanskalla peräsuolta?

N22

Oon messissä!

M77

Vierailija
24/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beautiful shemale who spreads her ass for me to lick and fuck with passion. As a dessert I watch how she farts my cum out: then I suck her big girlcock until she explodes in my mouth.

Mmhh. Not bad... ;P <3

-Tgurl99

Gay style

Vierailija
25/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelisin mun koulutyttöystävän kanssa, joka asuu lähellä ja jonka miehen kanssa ollaan kavereita niin, ettei mies tiedä ollenkaan meidän menneisyydestä. Olen vaan sen takia kavereita hänen kanssaan, että näen ihanaa eksääni usein. Se mies katselisi meitä makkarin ikkunassa ja ottaisi eron. Sitten mä pussailisin koulutyttikseni/nykyiseni kanssa ihan avoimesti sen ex-miehen läsnäollessa. 

Vierailija
26/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villein fantasiani on edelleen ikäiseni mies joka saa vielä kanssani kunnon erektion. 

T. Nelikymppinen nainen 

Vierailija
27/30 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purran kanssa kusiorgiat.

Vierailija
28/30 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villein fantasiani on edelleen ikäiseni mies joka saa vielä kanssani kunnon erektion. 

T. Nelikymppinen nainen 

Entä 50+ kyvykkäät miehet, onko liian mureaa jo makuusi? 

Vierailija
29/30 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Villeimmät" fantasiat ovat aika monella meistä sellaisia, joista ei uskalla kertoa julkisella foorumilla. Elämme George Orwellin ja massavalvonnan aikaa ja on parasta pitäytyä pikkutuhmissa yleisesti hyväksytyissä "tabuissa", joiden hyväntahtoista viattomuutta on helppo hihitellä muiden seurassa.

Vierailija
30/30 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa ottaa nokkiin vähintään. 👍 

Niin, se, ettei se sinusta ole "mielen sairauden" asioita, ei vielä tee siitä ihan normaalia ja ok. Harva mieleltään sairas itse sitä ymmärtää ja tajuaa, sivusta se huomataan. 

Mitä tulee ammatilaisella kiihottumisesta niin pointti nimenomaan onkin se, ettei siellä mitään kiihotuksia ole tarkoituskaan kokea. Joskin, jos vaikka seksuaaliterapeutille puhuu voi jokin asia kiihottaa josta puhe, mutta se ei ole sen homman idea itsessään, vaan siitä asiasta puhutaan muista syistä.

Myöskään mistään "pelottavasta loukkaavasta vauva-palstalla" en tiedä, itse en ainakaan sanonut niin. Totesin vain ettei tuo ole normaalia tervettä "tabu-fantasiaa" vaan jotain muuta.

Toisekseen, jos ei kestä kommetteja/kritiikkiä, ei ehken kannat julki lausua ja kirjoitella omia ajatuksia. 

Ja jois noin on, puhu ihmeessä miehesi kanssa, siitä vain. 👍

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että minut ta pet taisiin 

On paljon muitakin, mutta tuo nyt varmaan on tabuin. Pitkäaikaiset kumppanit ovat tienneet fantasiastani tai ehkä pikemminkin haaveestani. Varmasti olisi aika hasardi tilanne jos kohtaisin jonkun joka sen haluaa toteuttaa. Todennäköisesti, dokumentoituja tapauksia tarkastellen, jokin menisi pahasti pieleen ja viimiset hetket olisivat kurjia eivätkä sellaisia kuin toivoin. 

Mikään ei kiihota minua niinkuin se jos tätä edes simuloidaan kunnolla tai saan puhua siitä. 

Mielestäni tämä ei mene enää edes "tabu fantasia" kategoriaan. Vaan on kyse jo mielisairauden asioista.

En kiistä, ettetkö voisi kokea kiihotusta ja fantasioida tuollaisesta, mutta se ei ole enää ns. tervettä. Suosittelisin, mene puhumaan tälläises