Nainen: näät UNELMIESI miehen, miten lähestyt häntä?
Kommentit (31)
En mitään. Unelmieni mies on sen verran skarppi ja aware, ettei hänen huomiotaan tarvitse kerjätä temppuilemalla.
En enää lähesty miehiä. Aina kun lähestynyt niin aina saanut pakit. Ikisinkkuna hautaan.
Eipä ole koskaan tarvinnut lähestyä. Ihan itse ovat lähestyneet.
Unelmien mies? Pelkän ulkonäön vuoksiko? No ei sellainen voi olla mikään "unelmien mies".
20 yhteisen vuoden jälkeen, silittelen jostain. Usein vehkeestä. Puristelen ahteria. Pussaan korvalle, jos kumartuu.
Jotta olis unelmieni mies, pitäisi mun tuntea hänet jo hyvin. Eli lähestyn sitten tilanteeseen sopivalla tavalla.
Menen tervehtimään ihan normaalisti. Mikäli hän on unelmieni mies, se tarkoittaa sitä, että tunnen hänet jo entuudestaan.
:D Missä ulottovuudessa naiset juoksee miesten perässä?
En lähesty. Hymyilen ja katson aavistuksen verran liian pitkään. Jos miestä ei kiinnosta, hän ei tule luokseni.
Koskaan unohtanut sinua Roomassa. Elämä on jo iltapuolella ,vieläkin muistelen.
Liikun sivuttain hyppien niin että sekä tissit että perse näkyvät yhtäaikaa. Hymyilen kuin Hangon keksi.
Riippuu siitä, missä hänet näen. Pienessä huppelissa uskalsin mennä baarissa juttelemaan miehelle, sanoin jotain sellaista kuin Moi, mä olen Jaana, mitä sulle kuuluu. Olemme nyt naimisissa. Jossain keskellä katua päivällä en olisi varmaan kehdannut mennä juttelemaan.
Sanon suoraan, että olet toooooooosi kuuma hottis. Kokeilin tätä erääseen mieheen, johon olin iskenyt silmäni ja voin sanoa, että toimii! 😚
En lähesty. Meen todennäköisesti ihan jumiin enkä pysty puhumaan änkyttämättä ja punastun.
Näistä epämääräisistä merkeistä miehen pitäisi sitten tajuta jotain. Ja nehän ei tajua.
En lähesty.
Aina kun olen tehnyt aloitteen, niin homma on kosahtanut.