Lähtiskö ryyppää terassille ja iskee naisen.
Kesää on vielä jäljellä ja on tylsää muuten. Tänään piti sataa vettäkin mutta eipä ole satanut.
Kommentit (29)
Tein niin eilen. Tosin, iskin kaverille, kun se nyt sopi tilanteeseen paremmin. Ja naistakin kyllä kiinnosti enempi mun kaveri.
Joo,mikään muu ei sytytäkkään kun keskellä aamupäivää yksinään terassilla ryyppäävä mies. Noot.
En, olen raitis, en, olen hetero nainen
Kiitos kysymästä kuitenkin
Eihän sinusta ole siihen. Olet köyhä ja sairaalloisen introvertti.
Tähän aikaan siellä ole muita kuin eläkeikäisiä Marjatoita +68v.
Kannattaa mennä. Olin perjantaina terassilla ja naisseuraa sain heti. Terassilla oli paljon naisia ja tulivat ihan juttelee. Kannattaa mennä yksin koska kaverista on aina haittaa jos naisen haluaa.
Älä tähän aikaan mene. Mene puolen päivän jälkeen.
Valitettavasti kirjallinen ulosantinne on niin tyhjää ja typerää, että sitä ei ole varaa yhtään enää ryyppäämällä huonontaa. Tästä syystä ette myöskään kykene onnistuneesti iskemään normaaliälyistä naista. Sori siitä!
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kirjallinen ulosantinne on niin tyhjää ja typerää, että sitä ei ole varaa yhtään enää ryyppäämällä huonontaa. Tästä syystä ette myöskään kykene onnistuneesti iskemään normaaliälyistä naista. Sori siitä!
Ei naisen iskemiseen älyä tarvita.
joo,mee ryyppään,iske hutsu,ja käytä hyväksesi...sitten potkaise pihalle..
Ryyppääminen varmaan onnistuu, naisen iskeminen tuskin.
Vierailija kirjoitti:
*ryyppää, *iskee. Ihan kammottavaa.
Neaderdahli. Luolamies.
muista kolesteroliarvot ettei ne nouse. oletko liikaa jo juonut kesän aikana?
Eihän sulla ole rahaa terassilla ryyppäämiseen. Ja naista et ole onnistunut iskemään ikinä. Joten tyydy haaveiluun. Kuten olet aina tehnyt.
Jos todella aikomuksesi on ryypätä, niin suosittelen pysymään kaukana minusta. Känniset on oksettavia , kuvittelee omaavansa suurenkin viehätysvoiman.🤢
Vierailija kirjoitti:
Tähän aikaan siellä ole muita kuin eläkeikäisiä Marjatoita +68v.
On nekin naisia. Et edes tiedä minkä ikäinen ap on.
*ryyppää, *iskee. Ihan kammottavaa.