Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alaikäinen jäi auton alle jälleen skuutilla

Vierailija
29.07.2025 |

Taas.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon täällä omilla kulmilla katsellut kun vanhemmat vie itse polkypyörän selässa istuen potkupyörillä kulkevia lapsiaan esim päivähoitoon; suoraan vaan suojatielle sivuilleen vilkaisematta pyörän selässä istuen kun oikealta tulee auto. Eli pyörä kääntyy kulkusuunnassa JA tulee autoon nähden vasemmalta, tasa-arvoisessa risteyksessä. ja tämä ihan kädestä pitäen opetetaan noille taaperoille. Ei ihme että oppivat ajamaan itsensä hengiltä. Mutta kait se sitten on luonnon valintaa? Ja ennenkuin palstapersu inahtaa: ihan ovat vitivalkoisia kaikki. Täällä meidän kulmilla asuu suht vähän maahanmuuttajia (vaikka Espoossa, HUI, asutaankin) ja he kyllä kaikki osaavat katsoa eteensä tuolla liikenteessä.

Vierailija
2/4 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa näistä skoottionnettomuuksista ja hukkumisista ym. enää edes harmistua. Jos ei järki päätä pakota eikä löydy edes alkeellisinta itsesuojeluvaistoa (joko lapselta tai hänen huoltajiltaan) niin se on voi voi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa näistä skoottionnettomuuksista ja hukkumisista ym. enää edes harmistua. Jos ei järki päätä pakota eikä löydy edes alkeellisinta itsesuojeluvaistoa (joko lapselta tai hänen huoltajiltaan) niin se on voi voi. 

Mua harmittaa ainoastaan syyttömän ja sivullisen autoilijan takia. Turhaa harmia ja riesaa saa elämäänsä vaan siksi että sattui osumaan kohdalle.

Vierailija
4/4 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darwin rules!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän