Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ottaa hiustenpidennys?

Vierailija
01.04.2007 |

Oma tukka on niin lättänä, ja olen miettinyt tuota vaihtoehtoa.

En kuitenkaan haluaisi mitään kauheaa karvakuontaloa, vaan sellaisen melko hillityn, mutta hyvännäköisen.

Onko hoito vaikeaa?

Olisin kiitollinen, jos joku jakaisi kokemuksiaan:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsivällisyyttä esim. selvityksen suhteen.

Vierailija
2/6 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä loistavat sadan metrin päähän. Hyvin leikattu ja laitettu oma tukka on paremman näköinen kuin keinotuikuhuitukka koskaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tosi luonnollisen näköiset!Suosittelen!

Vierailija
4/6 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli n.vuoden ajan pidennys.

Oli polkkatukka, enkä saanut kasvatettua millään ponnaripituuteen. Aina leikkasin lyhyeks, kun kasvoi mallista yli.

Otin sitten pidennyksen. tietty maksoin aika paljon, mutta ajattelin, että maksais etelänreissukin ja tää on mun haave; pitkät hiukset.

Vuoden aikana kävin n. kerran kuussa tai kahdessa kampaajalla, irronneet " liimattiin" kiinni, värjättiin ja muutenkin kampaaja kattoi, että oli ok kaikki. Piti pari kertaa tilata lisää hiusta.

Suosittelen!

Mä sain kauan haaveilemani pitkät hiukset ja niin turhamainen olen, etten ole sekuntiakaan katunut, vaikka suhteessa tuloihini maksoinkin itseni kipeäksi ja muissa asioissa sitten kitkutin!

Vierailija
5/6 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos on aivan uusinta tekniikkaa (maksaakin sit jo sen verran), mistä ei todellakaan erota onko pidennys, niin KANNATTAA!! Älä ota semmosia kaameeta sineteillä tehtyä pidennystä..

t:Kampaaja

Vierailija
6/6 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli jos on aivan uusinta tekniikkaa (maksaakin sit jo sen verran), mistä ei todellakaan erota onko pidennys, niin KANNATTAA!! Älä ota semmosia kaameeta sineteillä tehtyä pidennystä..

t:Kampaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi