Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos muutan vuokra-asuntoon jossa kelan vuokraraja ok mutta vuokra nousee vuoden päästä niin joudunko taas etsimään uuden asunnonn??

Vierailija
28.07.2025 |

Aika kurjaa!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju. Viimevuosina Kela päätökset on olleet ihan ihmeellisiä jo ihan sitä lauserakennetta ja sanastoa myöten. 

No itse olenkin epäillyt, että jotain ihme hakkerointia siinäkin. 

Tues vaikka joku muokannut  noita Kela päätöksiäkin ja oikeat on jossain taustalla ja joku väärentää me mitä näkyy itselläni. 

Ei ihmettelisi, kun ottaa huomioon että jopa terveystietoja on todennäköisesti väärennetty osaltani. 

No mutta Kela päätöksiin.Huvittavia olleet nuo: Teidän täytyy etsia halvempi asunto, tekstit. 

Kaikkein huvittavin oli mielestäni: Otamme huomioon paikkakuntanne asuntotilanteen ja mahdollisuuden saada halvempi asunto. (Asun Helsingissä)

Ja mitäköhän tuo sitten käytännössä tarkoittaa? Eli vakka et saisi asuntoa katsotaan, että olisi pitänyt  saada ka ylisuurta vuokraa ei hyväksytä? 

Ai niin vielä yksi huvittavuus: Toimita todistus että olet hakenut halvempaan xx mennessä ja kun toimitin, tuli teksti että olisi pitänyt jakea aikaisemmin sitä halvempaa  kuitenkin eli ei hyväksytä ylisuurta vuokraa. Hassu päätös? 

Kai valitit päätöksestä? Joo totta kai mutta kun kyselee älyttömien päätösten perään, ei Kelalta tule vastausta. , 

Nimenomasn itsellänikin asunto kävi kalliiksi kun alettiin korottamaan vuosittain sen 150€ minimissään.

Vaikka se ylisuuri vuokra on maksettu jo vuoden päivät tai kauemminkin itse, aina tulee hakemukseen tuo: Antakaa selvitys ylisuurista ssumismenoista ja peruste miksi ne pitäisi hyväksyä. Olen kyllä ihmetellyt, kun ei niitä ole kuitenkaan hyväksytty? 

Vai onko joko käynyt vetämään välistä? 

Samoin kun vesilsskut. Miten ne voi vaihdella välillä 400-550€ 3 kk? Ihmeellisiä asumismenoja ja laskutusta. 

Vierailija
22/22 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehisty, opettele kirjoittamaan ja ala elää kuin tosi äijät. Ei se vaikeaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla