Onko teille tullut huijauspuheluita viime päivinä +49-alkuisista numeroista?
Kommentit (10)
Soittelevat niin kauan että vastaa ja yö luurin kiinni, ennen eivät luovuta kun elättelevät toivoa huijattavasta pällistä
Puerto ricosta, kroatiasta, mikkelistä, puolasta.
Operaattorilta tulee joskus näuhin tuleviin puheluihin tuollainen tieto. Tai teksti häirikkönumero.
En ole vastannut. Sähköpostiin viime viikollakin tuli kaikista pankeista: varmista yhteystietosi.
Sekin viesti tuli, tilimtäsi siirretty 374 euroa, ota yhteys jos et ollut itse.
Olen selväpäinen vanhus mutta peloittavaa on kuitenkin. Kaikki nuoretkaan eivät ole heitä jotka vaikka lehdistä lukevat huijausviesteistä.
Ei ole soittoja tullut, en ainakaan oo vastannut.
Huomioin kyllä että ip-lehtien sivustoille mennessä pitlkät numerokoodit vastassa, lataa sitä ja tätä, en ladannut tietenkään.
En halua mollata ip lehtiä, muttajotenkin luulisi isojen firmojen tietorurvan olevan kunnossa.
Itse oman luurini oon koittanut pitää ajantasalla, mut ei voi koskaan tietää
Joo, olen ollut töissä ja soitellut ahkerasti
Vierailija kirjoitti:
Puerto ricosta, kroatiasta, mikkelistä, puolasta.
Operaattorilta tulee joskus näuhin tuleviin puheluihin tuollainen tieto. Tai teksti häirikkönumero.
En ole vastannut. Sähköpostiin viime viikollakin tuli kaikista pankeista: varmista yhteystietosi.
Sekin viesti tuli, tilimtäsi siirretty 374 euroa, ota yhteys jos et ollut itse.
Olen selväpäinen vanhus mutta peloittavaa on kuitenkin. Kaikki nuoretkaan eivät ole heitä jotka vaikka lehdistä lukevat huijausviesteistä.
Käsittämätöntä miten ulkomailta tulevia puheluita ei mitenkään muka voi laittaa operaattorin puolelta estoon. Minulle ei sieltä tule ainakaan mitään muuta kuin huijauspuheluita ja mitään teknistä estettä en tälle näe jos puhelinkin ne tunnistaa ulkomailta tulevaksi niin yksinkertaisesti joku esto sinne ettei ulkomaan puhelut tulisi edes läpi. Puhelimessakaan ei voi estää kuin yksittäisiä numeroita mikä on aika kökköä.
Tuli puhelu +372 (Viro) alkuisesta numerosta. Robottiääni ilmoitti että tililtäni on muka siirretty rahaa. Löin luurin kiinni
Taitaa olla joku pankkihuijauskierros menossa kun pari soittoa tuli ja vastasin toiseen niin sielä joku huijarikone puhui rahasiirroista.