Ei ole varaa soittaa sossujen päivystykseen!
Koska Elisa perii siitä euron per minuutti.. en voi soittaa kelaan..ja kela hylkäsi toimeentulotuen väärin perustein ja vuokra uhkaa jäädä maksamatta koska autistina en tiedä miten asiaa hoitaa.. kyse veronpalautus asiasta ja en saa sitä koska menee ulosottoon ja tuota asiaa ei ilmeisesti edes voi todistaa etukäteen mitenkään.. itken tulen saamaan häädön. Kaikki lomalla ja kaikki maksaa..
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita heille viesti, että soittavat sinulle päin. Kerro viestiin ettei sinulla ole varaa soittaa heille päin.
Minä koitin varata aikaa muttei voinut varata soitto aikaa.. kun oli ruuhka .. chätti oli ruuhkaantunut ja loppui sitten sekin 15:30..
Mulla on lukihäiriö ja autismi en ymmärrä sitä päätöstä.. en sitten yhtään
Sano nyt vielä että olet sokea ja kuurokin.
Ei se soittelu sinne juurikaan auta. Jos on selvä virhe, he laittavat siitä tarkistuksen vireille, mutta pystyt myös itse sen tekemään ilman soittamista. Laita OmaKelan kautta viesti/muutosilmoitus, niin se nytkähtää siitä vireille ja eteenpäin. Ulosotosta eivät yleensä pyydä tositteita muuta kuin poikkeustapauksissa.
Ja mitä se sossuun soittelu hyödyttää myöskään? Sanovat, että ei kuulu Kelan laskelmat meille, painu sinne.
Sinulla on toimiva netti. Käytä sitä ja asioi sähköisesti.
Tee itsestäsi huoli-ilmoitus hyvinvointialueellesi. Sekin onnistuu sähköisesti.
mene sinne ulosoton sivuille. Siellä näät että sitä ulosmitataan niin ja niin paljon. Ota siitä kuvakaappaus ja lähetä se Kelaan.
Kelan numeroon soitettaessa tulee jossain kohtaa valittavaksi takaisinsoitto, paina siitä, niin ei mene omaa rahaa, kun ne soittaa sulle päin.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on toimiva netti. Käytä sitä ja asioi sähköisesti.
Tee itsestäsi huoli-ilmoitus hyvinvointialueellesi. Sekin onnistuu sähköisesti.
Ei se osaa muuta kuin vauvapalstalle sepittää satuja ja ulista.
Susta on ilmeisesti kiva kiusata heikompia ja vähäälyisiä vau . Tuntuu varmaan mahtavalta olla noin älykäs ja fiksu ja terve ja vieläpä itsenäinen. Onnea sulla ja sun geeneillei jostain tuollainen käytös on peritty.. onneks et itse ole vammainen sua ois varmaan lapsena huonosti kohdeltu mua kohdeltiin huonosti niin ei paljon hetkauta toi mun eksä hajotti mut pahemmin ja lunnkoulu kaverit . Että jos luulit että itken ja masennuin ja tapan itseni sun takia niin luulet väärin ! Elän ihan sun kiusaksikin ;)