Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole varaa soittaa sossujen päivystykseen!

Vierailija
28.07.2025 |

Koska Elisa perii siitä euron per minuutti.. en voi soittaa kelaan..ja kela hylkäsi toimeentulotuen väärin perustein ja vuokra uhkaa jäädä maksamatta koska autistina en tiedä miten asiaa hoitaa.. kyse veronpalautus asiasta ja en saa sitä koska menee ulosottoon ja tuota asiaa ei ilmeisesti edes voi todistaa etukäteen mitenkään.. itken tulen saamaan häädön. Kaikki lomalla ja kaikki maksaa..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se Elisa nyt on onnistunut hyvinvointialueen palvelun itselleen laskutettavaksi tuotteeksi saamaan?

Vierailija
2/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUKSI KONALA SUOHON SAATANA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä Kelassa voi mennä käymään

Vierailija
4/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet käymään Kelan asiointipisteessä jos vaan on mahdollista. 

Vierailija
5/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään paikallispistettä missä voi asioida. Tai naapuri joka voisi auttaa, sukulainen, joku muu joka ei ole huumehemmo. Kaavakkeessa on myös kohta jossa voi ilmoittaa tuosta ulosottoasiasta ja veronpalautusjutusta. Ja sähköisesti voi myös ilmoittaa viestillä ja liitteillä.

Vierailija
6/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita heille viesti, että soittavat sinulle päin. Kerro viestiin ettei sinulla ole varaa soittaa heille päin.

Vierailija
7/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista kun en liikuntarajoittuneina pääse .. kun taksi kyydit loppu myös. Olen vammainen ja nyt saan häädönkom.kiitos elisa..

Onko DNA:saa sama lisä maksu? Jos vaihdan nopee littymää

Vierailija
8/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään paikallispistettä missä voi asioida. Tai naapuri joka voisi auttaa, sukulainen, joku muu joka ei ole huumehemmo. Kaavakkeessa on myös kohta jossa voi ilmoittaa tuosta ulosottoasiasta ja veronpalautusjutusta. Ja sähköisesti voi myös ilmoittaa viestillä ja liitteillä.

En tunne huume hemmoja enkä itsekään ole vaan olen vaan vammainen..siis autismi mutta pahempi kuin muilla ja nyt olen suuresti ahdistunut tästä tilanteesta.

Minulle on tärkeä kunnia asia maksaa vuokra aina ajallaan ja nyt en saa maksettua juuri mitään 

Vierailija
9/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista kun en liikuntarajoittuneina pääse .. kun taksi kyydit loppu myös. Olen vammainen ja nyt saan häädönkom.kiitos elisa..

Elisalla ole mitään erillistä lisämaksua, mutta palvelunumeroihin on kaikilla maksu joka ei sisälly pakettiin. Huomaa kyllä ettet ihan täysillä käy. Jos olet vammainen saat takuueläkkeen joten maksat siitä sen vuokran 

Vierailija
10/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko DNA: lla sama? Käy katsomassa heidän netti sivut 

Vierailija
11/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on aikuinen ihminen avuton.. 

Heti kun vaan suinkin saa tietää että on tulossa veronpalautuksia ja kuinka paljon ja että ne ovat menossa ulosottoon niin voi kelalle ilmoittaa asiasta ja laittaa hyvissä ajoin kaikki tarvittavat lippulappuset ulosotosta sekä veronpalautuksesta heille vaikka toimeentulotukihakemuksen mukana. Ei tarvitse olla tyhmä ja jättää kaikkea aina viimetinkaan ja sitten ulvoa avuttomana. 

Vierailija
12/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita heille viesti, että soittavat sinulle päin. Kerro viestiin ettei sinulla ole varaa soittaa heille päin.

Minä koitin varata aikaa muttei voinut varata soitto aikaa.. kun oli ruuhka .. chätti oli ruuhkaantunut ja loppui sitten sekin 15:30.. 

Mulla on lukihäiriö ja autismi en ymmärrä sitä päätöstä.. en sitten yhtään 

Vierailija
13/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisalla ole mitään erillistä lisämaksua, mutta palvelunumeroihin on kaikilla maksu joka ei sisälly pakettiin. Huomaa kyllä ettet ihan täysillä käy. Jos olet vammainen saat takuueläkkeen joten maksat siitä sen vuokran 

Se on lanka puhelin.. 02 aikuinen se kelan numerot.. se maksaa m samoin maksaa sossun päivystys numero.. en pääse eläkkeelle koska kelan mielestä olen työkykyinen.. ei ole mitään eläkkeitä mulla ..mikä on palvelu numero kyllähän se on palvelua se kela

Vierailija
14/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä on ongelmana? Veronpalautukset ulosmitataan suoraan. Jos saat enemmän palautusta kuin velkoja on, sitten kaikkea ei ulosmitata.

Vierailija
15/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun vaan suinkin saa tietää että on tulossa veronpalautuksia ja kuinka paljon ja että ne ovat menossa ulosottoon niin voi kelalle ilmoittaa asiasta ja laittaa hyvissä ajoin kaikki tarvittavat lippulappuset ulosotosta sekä veronpalautuksesta heille vaikka toimeentulotukihakemuksen mukana. Ei tarvitse olla tyhmä ja jättää kaikkea aina viimetinkaan ja sitten ulvoa avuttomana. 

Wn  mää ymmärrä mistä sellaisia saa? Niitä todisteita?? Lähettäkää ulosotto ? Voiko joku tulla auttamaan?

Vierailija
16/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyyyyyyy kaikki on kaikkien muiden vika....... Minä täysin viaton autisti.................

ap

Vierailija
17/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin rastin kohtaan jossa lukee että saan mutta ne menee ulosottoon ne ei uskonut minua olleenkaan..

Mikä on pakettiin kuuluvat numor? Maksaako jos soittaa 116117? 

Eikö sekin ole lanka puhelin 

Vierailija
18/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Porvoossa?

Vierailija
19/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ovet on lukossa, sinne pitää varata aika. Sellasta "palvulua"!

Vierailija
20/28 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wn  mää ymmärrä mistä sellaisia saa? Niitä todisteita?? Lähettäkää ulosotto ? Voiko joku tulla auttamaan?

Etpä tunnu ymmärtävän yhtään mitään muutakaan. Miksi noin saakelin avuton saa asua yksinään ilman jatkuvaa holhousta ja valvontaa? 

Ulosottovirastosta saa tietoa mitä kaikkea sieltä on mahdollista saada liitettäväksi omaan toimeentulotukihakemukseensa ja omalta ulosottovirkailijalta jos vaan äly riittää kysymään tarpeeksi ajoissa, saa opastusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme