Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen työttömänä väärässä sosiaaliluokassa.

Vierailija
28.07.2025 |

Olen huomannut että myös työvoima viranomaiset katsovat minua kieroon

..en vain sovi heidän profiiliin työttömistä..

Minä ole n korkeasti koulutettu vielä nuorehko ja minulla on paljon varallisuutta ja pukeudun hyvin ja olen urheilullinen ja minulla on hyvin leikattu hiukset ja hoidan hygienia no ja enkä polta ja käytä alkoholia mutta olen työtön..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhästä duunari perheestä. opiskelin muutaman duunari tutkinnon ja en sovi sinne millään en myöskään työttömän rooliin.

Haen syksyllä korkeakouluun ja uskon että sieltä alkaa löytymään saman henkisiä.

Vierailija
22/23 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen köyhästä duunari perheestä. opiskelin muutaman duunari tutkinnon ja en sovi sinne millään en myöskään työttömän rooliin.

Haen syksyllä korkeakouluun ja uskon että sieltä alkaa löytymään saman henkisiä.

Rehellisesti kun menin yliopistoon opiskelemaan niin vasta siellä alkoi olemaan samanhenkisiä porukkaa..

Ammattikoulut ja AMK on out.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan tietää pitkäaikaistyöttömillä olevan useampi tohtorinväitöskirja takataskussa.

Liika koulutus estää tehokkaasti työllistymisen. Toiseksi paras este on esihenkilökokemus.

Ja tämän päälle jos on yli 30 vuoden työkokemus niin se on jo ylitsepääsemätön työllistymisen este. Liian kokenut ja ylikoulutettu. Tätähän se sitten on kun työllistämisen kaunopuheet ja käytännön teot kulkee eri raiteilla. En ole itse tohtori, mutta näköjään olen liian kokenut ja ylikoulutettu, 56 vuotias. Työnantajien silmissä olen eläkkeelle joutava vanhus ja viranomaisten silmissä työuraa vielä yli 10 vuotta jäljellä. Vastoin kaikkia työttömien oletuksia, en polta, alkoholia hyvin kohtuullisesti, elämänhallinta on kunnossa, yms...

Joten käydään sitten lenkillä, kuntosalilla, vaeltamassa ja kalastamassa, yms

Ylikoulutus ei ainakaan kirjoitustaidossa näy