Mitä minä teen tämän miehen kanssa?
Tunnemme jo pitkältä ajalta etäisesti työn kautta. Viime syksynä kävimme lounaalla ja kumpikin totesi ihastuneensa toiseen. Mutta mies seurusteli, itse sitten palasin takaisin yhteen exän kanssa.
Kävimme pari kertaa lounaalla ja kahvilla. Mutta ei mitään muuta paitsi viestittelyä satunnaisesti työhön liittyvistä asioista.
Nyt kummatkin eronneet ja mies haluaisi tavata. En vain tiedä. Mitä tässä pitäisi tehdä?
Kommentit (22)
Odotat että mies löytää taas jonkun uuden ja alat sitten vinkua sen perään
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt lounaalla varatun miehen kanssa. Halusit rikkoa toisen parisuhteen, eikö sinulle kelpaa sinkkumies joka on vapaa.
Mitä ihmettä? Mies on eronnut.
No menet sen luokse, istut keittiön pöydälle ja heität mekon ylös, ei pitäisi olla vaikeaa.
No mene tapaamaan. Ehkä siinä selkiytyy, mitä haluat jatkossa häneltä, vai haluatko mitään.
No onko sinulla parempaa tekemistä? Jos ei niin mene tapaamaan. Pillua älä anna. Kuuntele miehen jutut ja sitten seuraava askel sen mukaan miltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
No mene tapaamaan. Ehkä siinä selkiytyy, mitä haluat jatkossa häneltä, vai haluatko mitään.
No kun en halua nyt tapailla ketään. Elämä täynnä ihan muuta. Mutta hän jatkaa viestittelyä.
Mitä tunteita ja tuntemuksia asia nyt herättää?
Kannattaisiko toimia niiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt lounaalla varatun miehen kanssa. Halusit rikkoa toisen parisuhteen, eikö sinulle kelpaa sinkkumies joka on vapaa.
Voi ihmettä?! Tottakai minä käyn lounaalla työkaverin kanssa, olkoot vaikka kameli. Kotona on lapsia ja puoliso, miten se liittyy arkielämään? En vaan tule koskaan ymmärtämään.
M44
Jos olette molemmat eronneet, mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun en halua nyt tapailla ketään. Elämä täynnä ihan muuta. Mutta hän jatkaa viestittelyä.
Vastasit jo itse kysymykseesi.
Kerro sama miehelle, ja aina voi estää jollei usko.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että olin päättänyt olla sinkkuna nyt jonkin aikaa. Enkä tiedä mitä mies haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että olin päättänyt olla sinkkuna nyt jonkin aikaa. Enkä tiedä mitä mies haluaa.
Siispä kysy.268
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän asia on selvä. Miksi kyselet täällä tyhmiä?
Jos et halua tavata häntä sanot niin kuin asia on. Olet ehkä miettinyt asian hänen kohdallaan loppuun, ei jatkoon enää, niin kohtelias ja diplomaattinen vastausviesti saa hänet lopettamaan. Olet reilu, jos teet niin.
Se olis alunperin alkanut sun kaa eikä palannut takas exän kans yhteen. Mikä sitä estää taas alkaa sun kaa ja jättää ja taas palata exän kans yhteen ja rumba on valmis. Toki se kiva miehellä pitää varalta naisia et aina on joku jolta heruu. En alkas,mahis meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen samaan aikaan ihastunut mieheen. Eli en osaa päättää. Rauhallinen elämä ilman deittailua vai tämä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa panot.
Sit toteat, oliko riittävästi kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen samaan aikaan ihastunut mieheen. Eli en osaa päättää. Rauhallinen elämä ilman deittailua vai tämä mies.
Olet vain tyhmä tarinaniskijä. Poistoon