Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä joku voi juoda VETTÄ?!!! Lääkäri pyysi minua siirtymään sokerilimuista veden juomiseen. Kamala maku ja huono olo. 🤢🤮🤮🤮!!!

Vierailija
28.07.2025 |

Vaikka en olekaan mikään helleihminen ja vietän kesät sisällä, minun tarvitsee juoda vuorokaudessa kolme litraa sokerilimua että oloni ei mene huonoksi.

Lääkärintarkastuksessa lääkäri puuttui tähän ja pyysi minua juomaan limun sijaan VETTÄ! Siis hyi himskatti oikeastiko VETTÄ pitäisi pystyä nielemään? Pelkkä ajatuskin tuosta värittömästä litkusta saa voimaan pahoin. 🤢🤢🤮!! 

Pakotin itseäni juomaan limun sijaan vettä ja nyt minulla on kipeä olo, heikottaa ja migreeni poraa päätä. Toivottavasti tää sokerilimu auttaa, lisäsin siihen vielä sokeria ja makuainetta. Olen mielestänin niin ansainnut tämän.

Ei siis ole mun juttu veden litkiminen, mutta OIKEASTIKO joku pystyy juomaan vettä tulematta sairaaksi?? Miten ihmeessä toi on mahdollista siis??!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon pelkkää vettä, ihan hyvin onnistuu. Huono olosi johtuu siitä että saat liikaa sokeria ja sinulle tuli vieroitusoireet.

Vierailija
2/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Trolli, mutta onnistunut sellainen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oksettava. Normaali ihminen juo vettä joka päivä. 

Vierailija
4/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 Trolli, mutta onnistunut sellainen 

Valitettavasti tunnen vastaavanlaisen tapauksen tosielämästä.

Vierailija
5/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollotiloo ja 0/5

En jaksanut edes naurahtaa tälle provolle 

Vierailija
6/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi

Vierailija
7/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vain olutta.

Vierailija
8/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vetää siis coca colaa litratolkulla päivittäin ei ole kuin about 200 sokeripalaa per pullo, ei ihme että lääkäri älähti 🤣

Toivottavasti provo 0/5 

Vierailija
9/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan juotan trollia mutta nykyään on olemassa kaupoissa yrttihaudukkeita, joilla voi maustaa kylmänkin veden ihan mukavan makuiseksi. 

Tosin itse juon veteni raakana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi