Selviytyjät Suomi 2025 OFFICIAL
Alkaa elokuussa 2025 ja esitetään nelosella. Tää kyllä pitää katsoa.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1020)
Vierailija kirjoitti:
Hauska kun nyt on yhtäaikaa telkkarissa molemmat sisarukset, Saana ja Tuure. Niin toinen on antanut niin kivan kuvan itsestään ja toinen on rraivostuttava! Miten voikin olla niin erilaiset sisarukset xd
Hauskaa? Outoa oikeastaan. Tuuresta joskus jotain kuullut, Saana aivan nevöhööd!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Saana B voittaa 😃💓
No todellakaan toivottavasti ei, jos on yhtä hoopo kuin veljensä toisessa tosi tv ohjelmassa, niin ei kiinnosta katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ton Rikun pitää HUUTAA? Ihan hiton ärsyttävä.
Sen huutamisen tarkoituksena on pitää kilpailijat tilanteen tasalla. Rikuhan on hiukan kauempana kilpailijoista ja tarkkailee kisatapahtumia, huutaa sitten näkemänsä niin kovalla äänellä, että jokainen varmasti kuulee, myös me katsojat!
tilanteen tasalla mistä ?
"jos laitat pussin väärään paikkaan niin se on voi, voi !!" tosi hyödyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Hauska kun nyt on yhtäaikaa telkkarissa molemmat sisarukset, Saana ja Tuure. Niin toinen on antanut niin kivan kuvan itsestään ja toinen on rraivostuttava! Miten voikin olla niin erilaiset sisarukset xd
amazing racessa (vai oliko race around the world) hämmästytti kuinka paska englanti molemmilla oli (toki muutamalla muullakin parilla), vaikkei sillä itä-Euroopassa välttämättä pitkälle mennä. Paulus nyt oli katastrofi Puolassa, kaksi kautta pelasi siellä eikä näyttänyt paikallinen tarttuneen vähää alusta.
sori off topikki
On kyllä paskin kausi ikinä. Nelonen mainostaa omia radiojuontajiaan ja parhaimmat äänestetään pois. Ja ainiin, lapsikin tehtiin saarella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen huutamisen tarkoituksena on pitää kilpailijat tilanteen tasalla. Rikuhan on hiukan kauempana kilpailijoista ja tarkkailee kisatapahtumia, huutaa sitten näkemänsä niin kovalla äänellä, että jokainen varmasti kuulee, myös me katsojat!
Podcastissa ovat noista Rikun juonnoista puhuneet. Ja todella hyödyllisiksi kisoissa todenneet! Hyvä että kuuluu. Ja koen hyödylliseksi myös tv katsojalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Podcastissa ovat noista Rikun juonnoista puhuneet. Ja todella hyödyllisiksi kisoissa todenneet! Hyvä että kuuluu. Ja koen hyödylliseksi myös tv katsojalle.
Hyödyllistä?? Siis hyödyllistä tietää että jos nyt laitat pussin väärään paikkaan niin on kyllä huono homma? No just.
Tuo koko formaatti on nykyään juonittelukilpailu. Viimeinen rehti peli oli, kun Sampo Kaulanen, Janni Hussi ja Kimmo Vehviläinen olivat kolmikossa. Sitten Shirley Karvinen lanseerasi tyylin, jossa kovimmat pelaajat pistetään pois, aloittaen Aki Mannisesta. Muutaman kovan pelaajan poiston jälkeen heimo häviää joka ikisen ottelun. Sitten on pakko vaihtaa kilpailijoita, tuoda toisesta heimosta apuja, sekoittaa heimot. Lopuksi on sitten vähän järkevämpää kun alkaa yksilökilpailut. Joitakin ottaa meno niin pattiin, että häviävät tahallaan kaksintaistelun, kuten Toni Kohonen ja Linnea. Linnea pyöräytti rannetta ja otti kopin veitsen kahvasta, heh.
Vierailija kirjoitti:
Saana B:llä näkyy hyvin kamelinvarvas joissakin kuvissa. Mimmillä on myös täydelliset perät. Toimii minulle. -Setämies
Näyttää myös joissain kuvissa missä kuultaa läpi että pinpsa on brassimalliin siistitty.
Vierailija kirjoitti:
Saana B:llä näkyy hyvin kamelinvarvas joissakin kuvissa. Mimmillä on myös täydelliset perät. Toimii minulle. -Setämies
Kuinka monta perää hänellä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pakaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa laskea niin pitkälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pakaraa.
Eli yksi perä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pakaraa.
Eli yksi perä.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pakaraa.
Eli yksi perä.
Ei.
Kyllä.
Se podcast on niin karseaa kuunneltavaa. Olin odottanut sitä mutta se akan naurun räkätys on liikaa. Hirveää naurua.
Eikä juontaja ollenkaan tajua sen kaamean naurunraakkumisen ää nimaailmaa. Hirveää.
Ei pysty kuuntelemaan.
Petolliset podcasti on parasta podia, ei narun raauntaa, ei räkänaurua.
Mua ärsyttää toi Janne L. Siis todella! Voisivat pudottaa sen heti kun tulee tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
amazing racessa (vai oliko race around the world) hämmästytti kuinka paska englanti molemmilla oli (toki muutamalla muullakin parilla), vaikkei sillä itä-Euroopassa välttämättä pitkälle mennä. Paulus nyt oli katastrofi Puolassa, kaksi kautta pelasi siellä eikä näyttänyt paikallinen tarttuneen vähää alusta.
sori off topikki
Enemmän hämmästytti kuinka vähän kumpikaan tietää yhtään mistään. "Tokio", "Se on jossain Kiinassa". Tämä vain yhtenä esimerkkinä. Toivottavasti eivät ainakaan ylioppilaita ole mutta ihmettelen miten ovat päässeet ensinnäkin peruskoulun läpi ja ylipäätään onnistuneet välttämään kaiken minimitason yleistiedon kun nykyään kaikki maailman tieto on kaikkien saatavilla koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pakaraa.
Eli yksi perä.
Perät.