Ostin bikinit. Missä niitä voi käyttää?
Yhden kerran ehdin pitää rannalla, mutta nyt meri on täynnä sinilevää Helsingissä. Ja ilmeisesti näin on koko loppukesän, joten uintikausi on ohi. Mitään mökkiä järven rannalta en omista.
Miksikö ostin bikinit? No kun niitä on kaikilla muillakin, niin ajattelen hankkia itsekin. Missä te niitä käytätte?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, Pertti Pertti...
Ihan nainen olen ja kysyn tosissani. Ap
Onko stringibikinit? Maauimalassa voit käyttää.
Ulkomailla. Ensi viikolla olen lähdössä kreikkaan.
Mauri tässä moro...käytän bikineitä aina kun mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Uimahallit ja kylpylät?
Käytän uimahallissa uimapukua, kun se on kätevämpi uidessa pitkiä matkoja. Kylpylässä bikinit voisi toimia paremmin, mutta niissä ei ole tullut käytyä kun ne tuntuvat olevan nykyään jotain levottomia lapsiperhepaikkoja. Ap
Mee kirkkoon sunnuntaina ne päällä.
Stringit käyvät ympäri vuoden pyykkinaruina.
Vierailija kirjoitti:
Onko stringibikinit? Maauimalassa voit käyttää.
Ei todellakaan. Ihan tavalliset ovat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mee kirkkoon sunnuntaina ne päällä.
No tuskin menen. Ap
Ulkomailla ja juuri siksi kesällä ulkomaille koska heti kun on vähän hellettä niin joka ranta täynnä sinilevää.
Kotona, OnlyFansissa, töissä, kaupassa, missä vain. Ei oo kukaan mulle tullu missään sanomaan vastaan mun bikineistä.
M50, 215cm, 150kg
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla. Ensi viikolla olen lähdössä kreikkaan.
Pääsisinpä minäkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kotona, OnlyFansissa, töissä, kaupassa, missä vain. Ei oo kukaan mulle tullu missään sanomaan vastaan mun bikineistä.
M50, 215cm, 150kg
🤣
Maauimalassa.
Bikinien yläosaa voi pitää t-paidan alla, aina parempi jos se on kauniin värinen ja näkyy paidan alta. Ehkä sellainen niskasta solmittava olisi tässä tapauksessa parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahallit ja kylpylät?
Käytän uimahallissa uimapukua, kun se on kätevämpi uidessa pitkiä matkoja. Kylpylässä bikinit voisi toimia paremmin, mutta niissä ei ole tullut käytyä kun ne tuntuvat olevan nykyään jotain levottomia lapsiperhepaikkoja. Ap
Av-mammat lahtaavat säännöllisesti itsensä ja huonokäytöksisen kakaralaumansa kylpylöihin riehumaan.
Pistä päälle läpikuultava paita ja hame ja mene kaupungille
Voi voi, Pertti Pertti...