Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonot terapiakokemukset

Vierailija
28.07.2025 |

Mielenkiinnosta kysyn, miten te siitä etenitte jos tulitte siihen lopputulemaan, että se on huuhaata? Menitte sinne kuitenkin jostain syystä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sinne koska olin onneton eron ja työelämän sekä opiskelun vaikean tilanteen takia.

Lopetin käymästä ja ei siinä mitään. Valmistuin opinnoista, jatkoin elämääni erosta ja vaihdoin työpaikkaa. Kaikki hyvin.

Vierailija
2/4 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viidellä eri terapeutilla ja niillä kaikilla on sama agenda. Yrittivät väittää että syy kaikkeen on lapsuudessa ja vanhemmissani. Minulla oli erittäin onmelkoinen, tavallinen lapsuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin viidellä eri terapeutilla ja niillä kaikilla on sama agenda. Yrittivät väittää että syy kaikkeen on lapsuudessa ja vanhemmissani. Minulla oli erittäin onmelkoinen, tavallinen lapsuus. 

Tuskinpa.

Vierailija
4/4 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin sinne koska olin onneton eron ja työelämän sekä opiskelun vaikean tilanteen takia.

Lopetin käymästä ja ei siinä mitään. Valmistuin opinnoista, jatkoin elämääni erosta ja vaihdoin työpaikkaa. Kaikki hyvin.

Ja siis miksi olin sitä mieltä että se oli huuhaata? Ihan yksinkertaisesti koska olin onneton konkreettisten olosuhteiden takia elämässäni. Eikä pelkkä jaarittelu niitä muuttanut vaan oma toimintani. Kun sain vaikean tilanteen itse selvitettyä, parani olo. Ja terapeutista ei ollut siihen mitään hyötyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi