Katsoin uutta kännyliittymää, kaikki 20 eur/kk, sen halvemmalla ei saa
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Aika ovela tuo yksi DNA:n "Huoleton" liittymän laskutus: Hinnaksi ilmoitetaan etusivulla XX,99, mutta kun selaa pitemmälle niin tähän hintaan tulee lisäksi 12,00 € kerta palvelumaksu!. Eikö olisi reilumpaa ilmoittaa heti 1€ suurempi kuukausimaksu. Aika ovela huijaus, koska kaikki eivät varmasti huomaa selata sivustoa pitemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Siirto moi:lle ja kuuntelet winback tarjoukset.
Globetel? 5.90€ kuukausimaksu + 3gb dataa 3€
Tossa saa pelkän netin 9 egellä, mulla on noin 11-12 euroo puhelinlasku, siinä on netti ja puhelut ja tekstarit ja kaikki mukana, moi liittymä.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat tarjoukset saa niiltä kauppakeskusten käytävillä päivystäviltä liittymämyyjiltä. Ja kun tilaat liittymän toiselta operaattorilta niin nykyinen operaattorisi tekee vastatarjouksen, joka on vähintään yhtä edullinen. En tosin tiedä onnistuuko enää nykyään se, että peruu samantien juuri ostamansa liittymän, kun määräaikaiset sopimukset on taas yleistyneet.
Minä kyllä sain edullisemman jatkosopimuksen ihan vaan soittamalla omalle operaattorille viikko ennen edellisen loppumista. Elisan liittymä kauppakeskuksen myyjiltä olisi ollut yli 20€, nyt on 18€. En jaksanut alkaa sitä typerää teatteria "menen muualle jos ette tee parempaa tarjousta".
Vierailija kirjoitti:
Siirto moi:lle ja kuuntelet winback tarjoukset.
Globetel? 5.90€ kuukausimaksu + 3gb dataa 3€
Moi on ihan perseestä. Aina joutuu maksamaan maksimit joka osa-alueesta.
Vaihtakaa se puhelinliittymänne ihan mihin tahansa muuhun niin heti tulee parempia tarjouksia! Ei kukaan järkevä noita listahintoja maksa.
Tälläkin hetkellä saa rajattomia puhelinliittymiä nopealla netillä noin 15 euron hintaan. Mutta ei niitä tarjota jos et itse ole siirtymässä muualle.
Moin tarjous on yleensä rajaton netti (200 tai 300 M) 9€/kk ja puhelut käytön mukaan, korkeintaan kuitenkin 4 euroa kuussa eli yhteensä 9 - 13 €/kk.
Itselläni on nyt Elisan tarjoushinta 6,99 €/kk 100M rajaton netti ja rajattomat puhelut ja viestit. Tämä hinta on voimassa maaliskuuhun 2027 asti.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtakaa se puhelinliittymänne ihan mihin tahansa muuhun niin heti tulee parempia tarjouksia! Ei kukaan järkevä noita listahintoja maksa.
Tälläkin hetkellä saa rajattomia puhelinliittymiä nopealla netillä noin 15 euron hintaan. Mutta ei niitä tarjota jos et itse ole siirtymässä muualle.
Moin tarjous on yleensä rajaton netti (200 tai 300 M) 9€/kk ja puhelut käytön mukaan, korkeintaan kuitenkin 4 euroa kuussa eli yhteensä 9 - 13 €/kk.
Itselläni on nyt Elisan tarjoushinta 6,99 €/kk 100M rajaton netti ja rajattomat puhelut ja viestit. Tämä hinta on voimassa maaliskuuhun 2027 asti.
Mulle Elisa tarjos tekstarilla kalliimpaa ja huonompaa liittymää kun edellinen.
Ostarin ständiltä telia 100M 14,99€/kk 12kk ja vuoden päästä uudestaan. Ne on vitxxmaisia mutta niistä saa parhaan hinnan.
Vierailija kirjoitti:
viisilapsinen perhe
perusmaksut 140 eur/kk
1680 eur/vuosi
Lapsilisät taitaa kattaa tuon kuluerän kuukaudessa. Toki jokaisen perheen oma valinta mihin rahan käyttää.
Laitoin liittymän numeroparkkiin. 3 klo välein tulee alle 6€ lasku. Himassa voi käyttää nettiä wifillä ja puheluihin voi vastata.
Tällä on menty jo pari vuotta. Kun kerta ette tarjoa halpaa liittymää