Toinen nainen on kiinnistunut miehestäni. Naisen käytös minua kohtaan..
Epäilen että toinen nainen, tuttava, on kiinnostunut miehestäni. Naisen käytös minua kohtaan on outoa.
Usein jos olemme kahden, hän ei huomaakaan minua. Porukassakaan ei juttele. Kerran ulkoilemassa kun olisimme jääneet kahden, hän vaihtoi reittiä.
Mutta nyt yhtäkkiä miehensä läsnäollessa hän oli ylimukava ja tuli juttelemaan. Hämmennyin niin etten osannut sanoa mitään.
Mitä ihmettä?!
Kommentit (25)
Minä en ole kiinn.miehestäsi. On tosi inhottavaa kun menen ystäväni luokse kahville tai viinille, hänen outo miehensä lyöttäytyy seuraan. Kohteliaisuudesta kuuntelen äijän omituista juttua. Kun vaimonsa menee vessaan, ukko pyrkii halailemaan. Yäk. Ystäväni on mukava,joten koitan kestää. Ukko voi väittää vaimolleen että olen kiinnostunut hänestä että saisi ystävyytemme loppumaan. Ukko itse on ilman kavereita.
.
Hyvää huomenta ja luovia
trållausideoita uuteen viikkoon.
Etätyyppinä on hyvä, kun ei joudu
täntyyppisiin outoustriangeleihin
vedetyksi mukaan..
👋🍓 P.s. Syökää mansuja! Nam.
.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole kiinn.miehestäsi. On tosi inhottavaa kun menen ystäväni luokse kahville tai viinille, hänen outo miehensä lyöttäytyy seuraan. Kohteliaisuudesta kuuntelen äijän omituista juttua. Kun vaimonsa menee vessaan, ukko pyrkii halailemaan. Yäk. Ystäväni on mukava,joten koitan kestää. Ukko voi väittää vaimolleen että olen kiinnostunut hänestä että saisi ystävyytemme loppumaan. Ukko itse on ilman kavereita.
Ei valitettavasti kuulosta yhtään tutulta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
.
Hyvää huomenta ja luovia
trållausideoita uuteen viikkoon.
Etätyyppinä on hyvä, kun ei joudu
täntyyppisiin outoustriangeleihin
vedetyksi mukaan..
👋🍓 P.s. Syökää mansuja! Nam.
.
🌹🥀💞 Huomenta ihanin nainen!
Se ei liity tämän keskustelun kysymykseen millään tavalla. En aio antaa lisää tietoa jolla trollata.
Ko nainen on kummankin työn kautta tuttu ja sitä nyt täytyy sietää.
Voit poistua, jos ei ole kommentoitavaa aiheeseen.
Ap