Tampereella taas ukkonen, kuului komea ääni
Kommentit (47)
Joo Lielahden Prismasta sähköt pois jo 10min :D
Siirtyi Hämeenkyrön suuntaan rytisemään
Siis mihin ne nätit kesäpäivät nyt meni kun yhtäkkiä pukkaa syysmyrskyä??
Onko ketään Satakunnankadulla keskustassa? Meillä menee siellä kellarit veden alle myrskyllä. Oon töissä Ratinassa niin en pääse ennen 19 katsomaan.
en oo satakunnalla mutta koskipuistossa, kaikki piknikkipaikat ihan liejussa ja jäi sunnuntaikaljottelut nyt kyllä tähän
Siis missä te nyt näitä myrskyjä näätte kun mä en Tammelassa näe kun mustia pilviä :DDDD
Myrsky heitti juuri haulitornin paikaltaan, makaa nyt kyljellään tuolla rannassa.
Jyrisi ja salamoi ihan kivasti täällä Lielahdessa.
"Siis missä te nyt näitä myrskyjä näätte kun mä en Tammelassa näe kun mustia pilviä :DDDD"
No on se rahakkaan ihmisen helppoa huudella lähiöihin sieltä stadionin kupeesta 😡 Teillä sentään siellä elämä ja eläminen merenpinnan yläpuolella ja tasarakennettua niin ei tule ongelmia! Lähiöissä ollaan sitten alapuolella ja alankoista niittyä niin oikein imee nuo myrskyt luokseen!
Tulkaa nyt vielä pispalalaiset vattuilemaan stana!!
Vierailija kirjoitti:
Siis missä te nyt näitä myrskyjä näätte kun mä en Tammelassa näe kun mustia pilviä :DDDD
Hyhkyn suunnalla. Mutta joutuu odottelemaan seuraavaa myrskyä, jos tämä meni jo ohi. Pilvissä on kiva muoto myrskyisinä aikoina tai tuulisina.
Tampereella täys sota päällä kun ukkostaa :DDDDD
Palokunta paikalla Lietsun marketeilla!!
Ihanaa asua Lahdessa. Hulluja nuo tamperelaiset!
Vierailija kirjoitti:
Täällä 100 km päässä Tampereelta odotetaan sadetta. Saas nähdä tuleeko. Tuuli voimistunut kyllä
Ennuste ukkosta klo 21 jälkeen.Sade noin 4 mm.
Tää on kyllä TOP10 pahimmat myrskyt Tampereella :(
on satakunnalla tulvaa taas. äsken tulin kuninkaankulman suunnalta. ei näy kaivonkannet
Onnwksi ehti Gunnareitten konswrtti olla hyvässä kelissä noloa olisi päästää jenkkitähdet lavalle rämmöisessä tuiskeessa
Joopa joo taas! Kaukaa kuului jyrinää, salamoita ei huomannut, ja vesisadekin jäi taas kiusanteoksi. Avasin oikein parvekkeen ovenkin suurin toivein saada raikasta ilmaa pitkästä aikaa. 26 astetta edelleen ulkona, täysin tyyntä, mutta onneksi pilviverhoa sentään.