Eiköhän jokainen 17-vuotias ole jo nähnyt "kaiken" netistä, joten ihmettelen, miksi piti soittaa polisiille toisten lemmenpuuhista
"Keski-ikäinen pariskunta lemmiskeli keskellä Vattolan uimarantaa lämpimänä lauantaina viime vuoden toukokuussa.
Yhdyntää yllätyksekseen todistamaan joutunut 17-vuotias silminnäkijä soitti hätäkeskukseen hieman ennen kello neljää iltapäivällä.
Seuraavaksi karkkilalaiselle rannalle kurvasi poliisipartio."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c7f23c42-ae13-4df3-a648-1b29858a8bbd
Kommentit (67)
nuoren huolimatonta mutsia joku pylsi paljaalla ei halua sisarruksia. pii paa .
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Mua ällöttää jo katsoa toisten julkista nuoleskelua. Intiimit asiat voi kyllä hoitaa omissa oloissaankin ja säästää muut ihmiset siltä.
Ehkä ilmoittaja oli kilttis, joka katkeroitui nähdessään jänniksen pakaroiden liikkuvan ylös ja alas?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ilmoittaja oli kilttis, joka katkeroitui nähdessään jänniksen pakaroiden liikkuvan ylös ja alas?
Koulussa opetettu että naisoletut lisääntyvät nykyään keskenään laboratoriossa ehkä.
Jos alat harrastamaan toisten edessä seksiä tahallisesti niin teet tavallaan toisista osan seksiaktiasi. Tähän he eivät ole suostuneet ja halunneet. Kaikilla on oikeus olla näkemättä toisia harrastamassa seksiä, jos eivät ole sitä itse valinneet katsoa.
Ja kyllä se voi olla kehittyville lapsille ja nuorille jokseenkin traumaattista ja jättää pitkäksi aikaa oudon olon ja luottamuksen puutteen aikuisia kohtaan. Ei yhdenkään lapsen ja nuoren varsinkaan tule kokea, että aikuiset ovat tarkoituksellisesti tehneet minusta yleisön seksilleen.
Tämä 👌 Päässä viiraa jos hommia ei joi suorittaa muualla kuin julkisella paikalla. Toisaalta ei yllätä tämä ketjukaan kun tietää palstan tason..