Tinder ja ensimmäinen tapaamimen
Naiset, miten menette ensimmäiseen tapaamiseen Tinderistä löytyneen matchin kanssa? Miehet ehdottavat ekas tapamista sioraan heille tai esim. suoraan monen päivän kansallispuistoretkelle. Haloo, enhän edes tunne näitä ihmisiä, eikö ensin viestitellä ja sitten tavataan vaikka kahvilassa, ja katsotaan mätsääkö?
Kommentit (38)
Entä miehet, jotka ovat Tinderissä, mutta etsivät kavereita??? Pitääkö heidät ottaa vakavasti tai vaan ohittaa suosiolla. Ystäviähän kaikki kaipaa lisää, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Lisäkysymys: entä miehet jotka pyytävät että minä matkustan heidän kaupunkiinsa, mutta eivät ehdota että he tulisivat minun kaupunkiini esim. puistoon, kahvilaan. Tai edes puoleen väliin..
Mitä ihmettä, onko teille normaali keskustelu näin vaikeaa? Odotetaan, että toinen tekee aloitteita, ja sitten kun tekee, niissä on jokin vikana, ja sitten ghostataan tai jotain muuta häröä.
Vierailija kirjoitti:
Eli molemmat taitavat olla taivaanrannanmaalareita, seksiä teltassa kenen kanssa vaan..muulla ei väliä..
Onpa todella erikoinen tulkinta. Kertoo enemmän sinusta kuin tuon ehdotuksen tekijästä.
Juu, mietin samaa, ettei järki-ihminen ilman outoja ajatuksia ehdota ekaa tapaamista monen päivän retkelle ja siksi en viitsisi ehdottaa edes tapaamista kahvilassa ensin, mitäpä se muuttaisi....
Tinderssä tulee kuitenkin paljon muitakin matchejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut hyväksi, että mahdollisimman äkkiä matchin tultua mennään treffeille. Pidin itse parin tunnin kävelytreffeistä, koska silloin ei ole pakko katsoa silmiin koko aikaa (kuten kahvilassa ollessa pitäisi). Näin olen oman mieheni löytänyt Tinderistä 7 vuotta sitten.
Sama homma, v2018 menimme koirien kanssa kävelylle. Nyt kolmatta vuotta naimisissa ja maailman ihanimmat lapset.
Vierailija kirjoitti:
Eka viestitellään ja sovitaan tapaaminen kahvilaan. Ei kenenkään kotiin tai puistoon.
M38
Todellakin. Nyky metoohullujen aikakaudella pitää olla tosi varovainen missä tapaa potentiaalisen feministifanaatikon. Avainsana on todiatettava uskottavuus. Ensitapaaminen aina paikkaan jossa on paljon väkeä ja mielellään videovalvonta.
M
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvistä vastauksista. Tässä on nyt tilanne että kaksikin eri matchia ehdottaa 3 päivän retkeä kansallispuistoon ekoiksi treffeiksi, en halua suostua, mutta molemmat vaikuttavat symppiksiltä. Mitä teen?
Sovitte päiväretkistä niihin kansallispuistoihin, olen itse tehnyt vastaavan reissun Repovedelle. Aamulla lähdimme klo9 jälkeen liikkeelle ja kotona olin illalla joskus klo22 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Lisäkysymys: entä miehet jotka pyytävät että minä matkustan heidän kaupunkiinsa, mutta eivät ehdota että he tulisivat minun kaupunkiini esim. puistoon, kahvilaan. Tai edes puoleen väliin..
Mitä vastasivat, kun ehdotit noita muita vaihtoehtoja?
Vierailija kirjoitti:
Entä miehet, jotka ovat Tinderissä, mutta etsivät kavereita??? Pitääkö heidät ottaa vakavasti tai vaan ohittaa suosiolla. Ystäviähän kaikki kaipaa lisää, mutta...
Eivät etsi normaaleja kavereita vaan fwb.
En menisi koskaan useamman päivän retkelle ekana tapaamisena, haloo. Vaikka se miesten mielestä kuulostaisi hyvältä ajatukselta, niin heidän ei kuitenkaan ole tarvinnut varoa samalla tavalla kuin naisten. Eli mieluummin ensin joku julkinen paikka, sitten katsotaan tuleeko edes retkestä mitään muutenkin. Kamalaahan se myös olisi jos osoittautuu idiootiksi ja sen kanssa sitten jumissa jossain korvessa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvistä vastauksista. Tässä on nyt tilanne että kaksikin eri matchia ehdottaa 3 päivän retkeä kansallispuistoon ekoiksi treffeiksi, en halua suostua, mutta molemmat vaikuttavat symppiksiltä. Mitä teen?
Menkää kolmistaan tai lähetä pojat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastasivat, kun ehdotit noita muita vaihtoehtoja?
Sanoivat että matka on liian pitkä tms. 😒
Jos mies ei tule vähintään puolimatkaan vastaan niin unohda koko juttu. Et ole edes lähtötelineissä niin kiinnostava, että tulisivat puolimatkaan vastaan. Eli ovat kiinnostuneet tapaamaan sinut vain jos heidän ei tarvitse nähdä yhtään vaivaa.
Jos ilmestyt tuossa tilanteessa jonkun kotiovelle niin olet kuin temusta tilattu ilmainen tavara. Tässä on sitten lähtökohtaisesti jo kaikki kemiat pielessä ja mies menee jatkossakin sieltä mistä aita on matalin eli ei panostaa yhtään.
Minusta kiinnostunut mies lensi ulkomailta asti tapaamaan minua ja se oli sitten useamman tonnin panostus lentoineen ja hotelleineen ilman että hän oletti saavansa minulta mitään muuta kuin treffit julkisella paikalla. Jos miestä oikeasti kiinnostaa niin sen kyllä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei. Ensimmäinen tapaaminen joko puoleen väliin, tai sitten mies tulee minun kaupunkiini. Jos edes ehdotetaan, että minun pitäisi lähteä miehen luokse, niin siihen loppuu kiinnostus.
Yksikin ison pörssiyhtiön toimari esitti kerran, että hän on tulossa minun kaupunkiini päivänä x muutaman kaverinsa kanssa, heillä oli jokin harrastukseen liittyvä kokoontuminen. Ja sen jälkeen he olisivat menossa paikalliseen yökerhoon, jonne olisin tervetullut tapaamaan häntä. Pyysi vielä että tuon muutaman naiskaverin tullessani. Sanoi vielä lopuksi, että ja jos kiinnostaa, niin hän asuu kaupungissa x (300 km:n päässä) ja sinne voi tulla katsomaan häntä etukäteen, jos kiinnostaa. Sanoin, että en pyöritä seuralaispalvelua, enkä juoksentele miesten perässä pitkin Suomea.
Treffit aina julkiselle paikalle, ei koskaan kummankaan kotiin tai mihinkään metsään. Mielellään vielä parit seuraavatkin treffit jonnekin muualle kuin kotiin. Yleensä tässä kohtaa selviää, onko seksi miehellä päällimmäisenä mielessä.
Ja myös sellaiset treffit, että niiltä pääsee fiksusti pois vaikka puolen tunnin päästä. Ei mitään päivän kestäviä retkiä ensitreffeinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli molemmat taitavat olla taivaanrannanmaalareita, seksiä teltassa kenen kanssa vaan..muulla ei väliä..
Onpa todella erikoinen tulkinta. Kertoo enemmän sinusta kuin tuon ehdotuksen tekijästä.
Ei yhtään erikoinen. Olet mies, jos pidät tätä erikoisena.
Sanot tietenkin, että vaikutat tosi symppikseltä ja haluat tavata, mutta ehdotat kuitenkin, että kävisitte ensin vaikka kahvilassa, kävelyllä tai ehkä jopa ravintolassa syömässä.