Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset heräsivät. En jaksaisi aloittaa päivää

Vierailija
27.07.2025 |

Olen niin uupunut kuumuudesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zemppiä!

Vierailija
2/6 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinne! 2005-2010 oli mun lapset pieniä ja oli kyllä kuumia kesiä tuossakin haarukassa. Oon aamu-uninen ja kestän huonosti hellettä. Lapset energisiä ja vilkkaita. Retkeiltiin paljon luonnossa ja rannoilla ja aurinkorasvaa ja eväitä sai pakata koko ajan. Nyt saan lepäillä varjossa ja lapset on aikuisia omissa menoissaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista! 

Olen ollut kohta 11-v totaali yh. Tänään Facebook toi kuvan 10-v sitten. Olin poikien kanssa metsäretkellä. Oli mukavaa.

Saan lapsistani paljon voimaa ja elämä helpottaa  vuosien myötä. 

Hanki apua, jos et jaksa. Se on sinun lastesi lapsuus nyt. 

Vierailija
4/6 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo kommentoijat, näin pitkää ja kuumaa yhtäjaksoista putkea ei ole ollut vuoden 1973 jälkeen. Kiva että siellä jollain on mukava metsäretkikuva vuodelta 2015. Miten se liittyi tähän aloitukseen? Alkakaa kasvissyöjiksi niin saatais tämä ilmastonmuutos hitaammaksi. Kiitos!

Vierailija
5/6 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo kommentoijat, näin pitkää ja kuumaa yhtäjaksoista putkea ei ole ollut vuoden 1973 jälkeen. Kiva että siellä jollain on mukava metsäretkikuva vuodelta 2015. Miten se liittyi tähän aloitukseen? Alkakaa kasvissyöjiksi niin saatais tämä ilmastonmuutos hitaammaksi. Kiitos!

vaikka koko Suomi alkaisi kaneiksi niin sillä ei ole mitään tekemistä ilmaston kanssa

Rahastava EU eliitti on saanut 90% ihmisistä uskomaan että maksamalla heille valtavasti ilmasto muuttuu

kun todellisuus on se että vain Aasialla on mitään vaikutusta ilmastoon jos silläkään ja siellä ei tehdä mitään koska siellä ilmastolla ei voi rahastaa kuten EU:ssa

Vierailija
6/6 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään se silti. Mieluummin itse ainakin toimin moraalisesti oikein, kuin lukeutan tuhotyöt sillä että aasialaiset on niinku way worse

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän