Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu ottaa vahva liharelaksantti? Onko kaikki jumit ja jännitykset poissa

Vierailija
26.07.2025 |

En ole joskaan sellaista syönyt. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu missään, olen kokeillut useampia ja sama kuin söisi plaseboa. En huomaa yhtään mitään edes tupla annoksella, ei edes väsytä. Epäilen miten ne muka kellään auttaa mihinkään. 

Ihmiset metaboloivat lääkkeitä eri tavoin. Se on geneettistä. Osalla ne auttavat ja osalla ne eivät auta. Ei voi muuta kuin kokeilla niitä.

Vierailija
22/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokenut,että vaikutti yhtään mitenkään. Niiden tehohan on olematon tutkimuksienkin mukaan. Kolmiolääkkeitä eli ne joilla ne nousee päähän niitä käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunut Norflexistä mitään sen kummallisempaa, kuin että niin armoton niskaseudun kipu, että en pystynyt kävelemään selkä suorassa ja oksensin kivusta johtuen, loppui. 

Vierailija
24/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu missään, olen kokeillut useampia ja sama kuin söisi plaseboa. En huomaa yhtään mitään edes tupla annoksella, ei edes väsytä. Epäilen miten ne muka kellään auttaa mihinkään. 

Ihmiset metaboloivat lääkkeitä eri tavoin. Se on geneettistä. Osalla ne auttavat ja osalla ne eivät auta. Ei voi muuta kuin kokeilla niitä.

Jep, morfiinipohjaisetkin tekee mulle vain huonon olon, ei millään lailla rentouta tai vähennä ahdistusta. En nykyään enää halua niitä esim leikkauksen esilääkitykseksi kun ovat ihan turhia. 

Vierailija
25/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen vielä miettii, että toimisikohan Sirdalud eri tavalla kuin Norflex? Että tuleeko siitä vastaavia oireita? Onko kukaan vaihtanut lääkkeestä toiseen?

Nehän ovat eri lääkkeitä. Norflex on paljon vahvempaa tavaraa. Osalla Sirdalud ei auta ollenkaan.

Vierailija
26/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan Sirdalud ole auttanut. Lääkäri selitti, että se auttaa pahaan äkilliseen jumiin, mutta pidemmän päälle haittaa lihaksen toimintaa. En ole huomannut minkäänlaista vaikutusta eli ei tehoa minuun.

Vierailija
27/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen vielä miettii, että toimisikohan Sirdalud eri tavalla kuin Norflex? Että tuleeko siitä vastaavia oireita? Onko kukaan vaihtanut lääkkeestä toiseen?

Nehän ovat eri lääkkeitä. Norflex on paljon vahvempaa tavaraa. Osalla Sirdalud ei auta ollenkaan.

Tämä selittää. Kerran sain Norfleksin lääkäriltä, otin sen illalla ja olin ihan töttöröö vielä seuraavana aamupäivänä. Piti soittaa oma äiti hoitamaan lapsia, itse en pystynyt ja mies lähti töihin. Sirdalud ei ole sen sijaan vaikuttanut mitenkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi