Egotripin Matkustaja on paskin biisi ikinä
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Viisi ekaa viestiä on saman tyypin kirjoittamia?
No mä olen eri tyyppi ja olen samaa mieltä ap:n kanssa että on ihan sietämätön biisi. Toinen on se epävireiseltä kuulostava popmuseooooo oo oon-jollotus. Hirveitä, kanava vaihtuu välittömästi kun jompikumpi noista alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Parhaita mitä on tehty. Makuasia
Knipikö se siellä trollaa?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisi ekaa viestiä on saman tyypin kirjoittamia?
No mä olen eri tyyppi ja olen samaa mieltä ap:n kanssa että on ihan sietämätön biisi. Toinen on se epävireiseltä kuulostava popmuseooooo oo oon-jollotus. Hirveitä, kanava vaihtuu välittömästi kun jompikumpi noista alkaa.
Kiitos
AP
Tuottaja Lasse Kurki oli myös tätä mieltä - että on paska:
Juoksin alakertaan innosta puhkuen, että tässä se nyt on. Tämä on paras koskaan tekemäni biisi. Ei ole, sanoi Lasse
https://musiikintekijat.fi/artikkeli/matkustaja/
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun Älä koskaan ikinä (muutu)
Olen samaa mieltä. Matkustaja sentään kuulosti alussa hyvältä, mutta tuo ärsytti jo ensikuulemalla.
Älä koskaan olen inhonnut aina, ensikuulemasta lähtien.
Matkustaja on semikiva vaikka sen kirjoittamisessa on selvästi haettu vahvoja vaikutteita Iggy Popin Passengerista.
Todella huonoja ja rasittavia biisejä kumpikin
Kun Mikki Kauste rupesi poliitikoksi ja maailmanhalaajaksi niin ymmärsin vihdoin miksi Egotripin musiikki on niin ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ!! Kiitos ap. Oot eka joka ymmärtää mua.
Tiesin, että on muitakin!
AP
Itsensä kanssa keskustelu on mielenvikaisuuden oire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ!! Kiitos ap. Oot eka joka ymmärtää mua.
Tiesin, että on muitakin!
AP
Itsensä kanssa keskustelu on mielenvikaisuuden oire.
Mutsis oli oire.
AP
Vierailija kirjoitti:
Hyvä biisi.
Hyvä biisi paskojen biisien listan kärkipäässä.
AP
Up. Ilta on vielä nuori ja Matkustaja on edelleen paska biisi.
Tuo kappale soi oikeasti paljon radiossa Konginkankaan bussionnettomuuden aikoihin ja minullekin siitä tulee mieleen bussionnettomuus.
"Kun nouset kyytiin, olet kyydissä aina".
En muistaisi kappaleesta muuten mitään.
Yöllä vauva-palstallAAA
Yksi väsynyt palstaajAAAaaa
AP
Hyvää huomentAAAaaa. Täällä yksi väsynyt palstailijAAAaaa.
Minä taas pidän tuosta kappaleesta todella paljon, ja olen aina pitänyt. Siihen ei kyllästy ikinä, kuten en kyllästy Egotrippiinkään.
Itsellä on aika paljon kappaleita eri esittäjiltä, mitkä soi radiossa, ja mitä en voi sietää. En käytä aikaani niiden kuuntelemiseen, vaan kuuntelen mieluummin sellaista, mistä pidän. Siksi en voi ymmärtää, kun jotkut haukkuvat toisten tuotoksia. Eikö ole parempaa tekemistä.
Pakoon et pääse. Se soi kaikkialla Ainaaaaaa. Eli formulatermein kuljettajasta tulee matkustajAAAaaa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee aina mieleen Konginkankaan pussiturma.
Kompastuiko joku siellä muovipussiin?
No kuuntelepa ap Egotripin polkupyörälaulu! Matkustaja on pientä siihen verrattuna. No ei, ärsyttävin heidän kappaleensa on se joka kertoo (Kokkosen) Terhistä.
Eli muutama muusikko nauttii ja loput ihmiskunnasta kärsii?