Olin eilen terassilla ja rahaa meni 140 euroa.
Ei ole mitään halpaa lystiä istua terassilla koko iltaa mutta kivaa oli. Siihen tuli joku sinkkunainen minun pöytääni koska terassi oli täynnä porukkaa ja juteltiin siinä naisen kanssa monta tuntia ja lonkeroa kului illan mittaan. Nainen vielä tarjosi numeroaan jos haluan tavata.
Kommentit (46)
Pyh. Palstan rapanisti kävi "terassilla." Kaupan takana metsässä kävit puistokemistien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on wt:t vetänyt lonkkua terassilla 🤣🤣
Aperol spritziäkö olisi pitänyt? Jotta olisi saanut kauniin värisen kuvan someen? Hah. Salli minun nauraa. Käynpä hakeen toisen lonkeron.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ryöstöhinnat. Tuohon hintaan kuuluisi saada jo se kaunis asiakaspalvelijatar hehkeksi pöytään istumaan ja juttelemaan ja viihdyttämään asiakasta.
Jostain muualta saa panon illan kaljojen hinnalla, totta siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ryöstöhinnat. Tuohon hintaan kuuluisi saada jo se kaunis asiakaspalvelijatar hehkeksi pöytään istumaan ja juttelemaan ja viihdyttämään asiakasta.
Jostain muualta saa panon illan kaljojen hinnalla, totta siis.
Sieltä Kalliosta saa panon kannabissätkällä.
Mulla meni samaraha verhoihin jotka tilasin tänään...
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna olin Turussa terdellä, olisko lonkero ollut jotain 14€ kun kalja oli yli kympin. .rahaa meni minun ja yhden "vapaaviikonloppuaan" viettävän 40v perheenäidin juomiin vajaa 200€.
Pimppiä sain, se oli pääasia.
Toisaalta, 200 eurolla saa puolta nuoremman ilotytön tunniksi.
Toisaalta, perheenäiti viihdytti minua illan ja lämmitti sänkyä koko yön.
Siihen suhteutettuna pillkahinta.
M42
Olitteko sopineet tapaamisen etukäteen, terassille?
Halvalla selvisit, illallinen maksoi vaimolle ja mulle 195€:a ja siihen baarit päälle.
Alkoholistien kokoontumisajot. Itse en ole käynyt enää 15 vuoteen. Aikuinen mies kun alan jo olla. Mies 40v
Voi sitä viinilasillisen ottaa hyvän kirjan äärellä. Yömyssy samalla ja aamulla herää pirtsakkana.
Viiden hengen tasting menu ja viinipaketit ja lasku oli melkein 700e. Se oli jo aika kallista mutta toki oli hyvää. 4 tuntia meni mukavasti syödessä ja juodessa kivassa porukassa.
Tuo ole mikhään, vaimo just joi ja imi nenään tilin tyhjäksi. Onneksi siirsin taloustililtä rahat pois, olisi muuten mennyt nekin. Pahin mitä on kerralla mennyt on jotain 600e.
Noikin on pikkurahoja joillekin, mutta ei meille.
Ja Suomalaiset valittaa ettei kela anna lisää rahaa ja on leikattu rahoja🤣 syykin selvä: rahasta ei ole pulaa vaan siitä miten ne rahat käyttää!!
Mikä pakko on ryypätä tuollainen määrä? Kaksi lasillista kuohuvaa tai kaksi drinkkiä riittää hyvin.
Olin rauman mustan pitsin yössä. Minulla oli synttäri ja meni joku 150 euroa päivän ja illan aikana Menin terassille jo iltapäivällä. Söinkin yhdessä ravintolassa ja ruokaan meni rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni 230,90 euroa.
Tarkka. Toki tuli myös syötyä terassilla, alkuruoat, pääruoat ja jälkiruoat. Vaimon kanssa oltiin ja vain yksi terassi ja yksi lasku, niin helppo tsekata.
Äkkiä menee. Esim alkuruoka 15e/annos, pääruoka 35e/annos, jälkiruoka 15e/annos. Siihen alkudrinksut 20e/kpl ja yksi pullo viiniä 70e/pll, niin eikös noista jo ala tulla? Jos kahdelle toi 230e.
Vierailija kirjoitti:
Se on kallista kun kympin maksaa juomat.
Ei riitä edes kymppi, drinkit 12-15e/kpl.
Itsellä meni perjantaina 150e takseineen. Kivaa oli silti. Voi sen rahan huonomminkin käyttää kuin "kokemukseen" kesällä. Talvella saa ihan rauhassa murjottaa kotona sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni 230,90 euroa.
Tarkka. Toki tuli myös syötyä terassilla, alkuruoat, pääruoat ja jälkiruoat. Vaimon kanssa oltiin ja vain yksi terassi ja yksi lasku, niin helppo tsekata.Äkkiä menee. Esim alkuruoka 15e/annos, pääruoka 35e/annos, jälkiruoka 15e/annos. Siihen alkudrinksut 20e/kpl ja yksi pullo viiniä 70e/pll, niin eikös noista jo ala tulla? Jos kahdelle toi 230e.
Toi ei ole edes kallis hintataso, vaan sellaista Rosson terassia, paitsi viiniä saa sieltä 2 pll tuohon hintaan.
Mitä helvetin "kivaa" on olla terasilla ja juoda kännit? Alemmalle sosiaaliluokalle se varmaan on mutta meille muille ei
Mulla on yks kalja kaapissa ostatko 500e? Vai onko köyhälle liian kallis?