"Lapset heitteillä vedessä: Isä suuttui huomauttelusta niin, että poliisia tarvittiin"
Näin sitä pidetään lapsista huolta. Kännykkä on tärkein ja auta armias, jos joku sitä yrittää rajoittaa.
"Osa jopa suuttuu neuvonnasta. Ääritapauksessa paikalle on kutsuttu poliisi.
En edes haluaisi mainita, että jotkut loukkaantuvat, mutta rantapelastajat ovat joutuneet ohjeistamaan muutamia perheitä samoilla rannoilla kolmeen neljään kertaan. He eivät halua muuttaa käytäntöjään"
Kommentit (9)
Lastensuojeluun ilmoituksia näistä.
Vierailija kirjoitti:
No sitten se ei varmaan edes haittaa, jos pari mukulaa hukkuu.
Siis näiltä mulkeroisiltä.
Vierailija kirjoitti:
MISSÄ JA MILLOIN?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/06002e5e-9ef3-4fca-95e4-f7a83ba3ba9c…
Vierailija kirjoitti:
MISSÄ JA MILLOIN?
Tänä hellejaksona on nosteltu useita elottomia lapsia vesistöistä eikä vanhempia löydy.
Nää hukkumisuutiset tuntuu olevan nyt jokapäiväisiä. Jokaiselle +30 hellepäivälle on löytynyt yksi tai useampi hukkunut ja läheltä piti -tilanteet päälle. Ihan kreisiä menoa, eivätkö nämä välinpitämättömät vanhemmat millään opi?
Monilla on tuo sama asenneongelma, vaikka ihmiset ajattelee hänen lastensa parasta. Se oikeassa olemisen tarve ajaa kaiken ohi, minä tiedän, minä olen kuningas ja minä olen aina oikeassa.
Tulee mieleen joku sketsi tälläisestä ihmisestä, kun joku varoittaa kuinka meri on täynnä haita, kyllä minä tiedän ihminen juoksee mereen ja hänet syödään elävältä. Mutta olihan hän omasta mielestään oikeassa, se oli tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Lasten arvokin on kultturisidonnaista. Tietyissä kulttuureissa mammat puskee tyttöjä setämiesten orjiksi ja poikia jihadiin tykinruuaksi. Jos siinä nyt sitten joku pershedelmä joskus sattuu hukkumaan, se on "so what" heille.