Yksinäiset mitä teette tänään
Kommentit (29)
Katson animea, katson pokea ja koskettelen itseäni.
Tässä nyt palstailen. Eilen olin mieheni luona ja hän toi minut kotiini. Nyt on mukava olla eikä tarvitse lähteä edes kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Pesin pyykkiä, siivosin, kävin suihkussa ja sheivasin, tein ihonhoitoa, söin kolmea eri jäätelöä, kun en osannut päättää mitä yhtä söisin :D. Haluaisin mennä johonkin ulos, mutta en yksin uskalla.
Käy kävelyllä, ota kirja tai ristikkosivu ja kynä mukaan. Jos tulee kiva terde minne mahtuu niin sinne istahtamaan hetkeksi 🙃
Vierailija kirjoitti:
Pesin pyykkiä, siivosin, kävin suihkussa ja sheivasin, tein ihonhoitoa, söin kolmea eri jäätelöä, kun en osannut päättää mitä yhtä söisin :D. Haluaisin mennä johonkin ulos, mutta en yksin uskalla.
Älä sure, yksinään on ihan käsittämättömän tylsää ja urpoa olla missään. Joko saa jonkun konttauskuntoisen jankkaajan riesakseen tai sitten saa olla yhtä yksin kuin kotonakin eli juttuseuraakaan ei ole tarjolla. Voi käydä niinkin, että ihan sattumalta näkee työkaverin samalla terassilla ja tämä työkaveri näyttää kauhistuneelta ja just siltä kuinka toivoisi muuttuvansa näkymättömäksi tai maan nielemäksi. Sitten jossain vaiheessa se "osuu sattumalta" samaan aikaan tiskille jotta pääsee sanomaan, että on tyttöystävänsä kanssa eikä halua mitään hässäkkää.. Ja siis meillä ei edes ollut mitään juttua vaan ihan pelkkiä työkavereita!
Mä olen kyllä uskaltanut mennä yksin ja uskaltaisin edelleen, mutta niin turhaa ja tylsää. Mieluummin olen sitten vaan kotona enkä enää edes elättele toivoa kuinka olisi edes jonkinlaista sosiaalista elämää. Tai okei, en ainakaan jatkuvasti..
Taas on lähettävä terdelle seuranhakuun ei auta.
Lähen iskemään miehiä, kolmas sidukka menossa. 💃
Ryyppään ja haaveilen kauniista naisesta vierelläni . Ei tosin tässä elämässä tule toteutumaan .
Oo, aikamoinen 😯🙃