Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kateellisia isovanhempia, jotka kadehtii lapsenlapsia?

Vierailija
26.07.2025 |

Saa kertoa. Miten kateus ilmenee?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh. En tod. Miten se on mahdollista?

Vierailija
2/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim lapsenlapset varakkaita ja kouluttautuneita. Itse isovanhempana käynyt kansakoulun ja on köyhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä köyhä vanhus yleensä on ylpeä kun jälkipolvet voivst käydä kouluja ja menestyvät. Olen erittäin ylpeä lääkäri-lapsenlapsestani.

Vierailija
4/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä köyhä vanhus yleensä on ylpeä kun jälkipolvet voivst käydä kouluja ja menestyvät. Olen erittäin ylpeä lääkäri-lapsenlapsestani.

Tyypillisesti narsisti kadehtii omia lapsiaan ja lapsenlapsiaan. Painaa alas ja pilkkaa.

Vierailija
5/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka kaipaavat kansakoulua takaisin ovat ihan muita ihmisiä kuin itse kansakoulun käyneitä.

Vierailija
6/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisesti narsisti kadehtii omia lapsiaan ja lapsenlapsiaan. Painaa alas ja pilkkaa.

En ole muuten ikinä tavannut ketään vauvapalstan vanhemman stereotypiaa, narsistivanhemmat.

Niin kauan kuin muistan vanhemmat ovat työpaikalla, suvussa, naapureissa kilpailleet kenellä fiksummat lapset ja eniten opiskelleet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi