Onko täällä kateellisia isovanhempia, jotka kadehtii lapsenlapsia?
Kommentit (6)
Jos esim lapsenlapset varakkaita ja kouluttautuneita. Itse isovanhempana käynyt kansakoulun ja on köyhä.
Kai sitä köyhä vanhus yleensä on ylpeä kun jälkipolvet voivst käydä kouluja ja menestyvät. Olen erittäin ylpeä lääkäri-lapsenlapsestani.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä köyhä vanhus yleensä on ylpeä kun jälkipolvet voivst käydä kouluja ja menestyvät. Olen erittäin ylpeä lääkäri-lapsenlapsestani.
Tyypillisesti narsisti kadehtii omia lapsiaan ja lapsenlapsiaan. Painaa alas ja pilkkaa.
Ne jotka kaipaavat kansakoulua takaisin ovat ihan muita ihmisiä kuin itse kansakoulun käyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisesti narsisti kadehtii omia lapsiaan ja lapsenlapsiaan. Painaa alas ja pilkkaa.
En ole muuten ikinä tavannut ketään vauvapalstan vanhemman stereotypiaa, narsistivanhemmat.
Niin kauan kuin muistan vanhemmat ovat työpaikalla, suvussa, naapureissa kilpailleet kenellä fiksummat lapset ja eniten opiskelleet.
Öööh. En tod. Miten se on mahdollista?