Miksi baarissa naisten kiinnostus minua kohtaan lopahtaa aina siinä kohtaa kun kerron olevani valtion virastossa ylitarkastajana?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta baarissa mikä miehen ammatti on . Kaikilla on joku. Paitsi gigolot valehtelee kysymättä olevansa footballereita. Pyytää että nainen maksaa drinkin kun oma rahapussikänny jäi jonnekin. Mutta oikeasti on pimeästi töissä kioskissa myy huumeita ja nai naisten rahoilla. Yleensä baareissa pyörii valehtelijat. Varkaat.
Olisiko footballeri ja soccermom täydellinen mätsi toisilleen?
Vierailija kirjoitti:
No verorahoista palkkansa saavat ei herätä kiinnostusta.
Kovastipa tuntuu naiset kiinnostuvan lääkäreistä, palomiehistä ja poliiseista.
Mitös sinä tarkalleen ottaen ylitarkastat?
Miksi kerrot tittelin? Sano vain, että työskentelet julkisella puolella. Niin minäkin teen, eikä ole ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
No verorahoista palkkansa saavat ei herätä kiinnostusta.
Ja ihan turhaan verorahoilla maksetaan täysin turhien ammattien palkat kuten lääkärien, sairaanhoitajien, opettajien, poliisien, varhaiskasvatuksen ja kotipalvelun työntekijöiden, sosiaalityöntekijöiden
No ei kai nyt kukaan halua että tarkastat heitä.
Epäsuhta tittelikuviossa
ei tarkoita onnetonta
yhteiselämää -
joku lukee korkealle,
kun on hyvät takapuolen lihakset.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tuntuu olevan aika yksinkertainen ihminen.
Eihän sitä muuten ylitarkastajaksi pääsisikään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo titteli on hyvin hämyinen, vaikka oon itsekin työskennellyt valtion virastossa.
Voisit sanoa, että teet asiantuntijahommia, mitä ne ylitarkastajan työt usein on.
Ylitarkastajan palkka on huomattavasti parempi kuin asiantuntijan. Lisäksi ylitarkastajia on vain muutamassa virastossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollainen kiertely? Miksi et vain sanoisi suoraan sen viraston nimeä, jossa työskentelet?
Ainiin, koska oikeasti olet työtön.
Ehkä hän ei saa hölöttää ventovieraille kapakkanaisille työstään ainakaan kovin yksityiskohtaisesti, kuten Sinä itse saat ilmeisesti tehdä omassa ei-niin-kovin-häävissä työssäsi.
"Ainiin, mutta ethän Sinä sitä ymmärrä, koska olet itse juuri sellainen yksinkertainen kapakkanainen."
Perus-Jamppa - joka ei tarkasta mitään
Mikähän sellainen työ mahtaisi olla, jossa ylitarkastaja-nimekkeellä työskentelevä ei saisi kertoa työnantajansa nimeä? Ainakaan suojelupoliisi se ei ole, joten täytyy olla niin salainen virasto, että edes sen olemassaolosta tiedät vain sinä ja AP itse. :D
Ehkä hän ei saa hölöttää ventovieraille kapakkanaisille työstään ainakaan kovin yksityiskohtaisesti, kuten Sinä itse saat ilmeisesti tehdä omassa ei-niin-kovin-häävissä työssäsi.
"Ainiin, mutta ethän Sinä sitä ymmärrä, koska olet itse juuri sellainen yksinkertainen kapakkanainen."
Perus-Jamppa - joka ei tarkasta mitään