Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedoksi kauppialle : Ainoastaan poliisi saa tutkia asiakkaan repun ilman tämän suostumusta.

Vierailija
25.07.2025 |

Eli jos minä kieltäydyn sinulla ei ole lupaa tutkia minun reppua tai kassia. Toivottavasti ymmärrät, kun kerron sinulle että ei sinä et saa tutkia reppuani.

Ja tiedoksi vielä : Kassahenkilö tai vartija ei saa siis ilman asiakkaan suostumusta tarkistaa reppua, vaikka repun kantajaa epäiltäisiin rikoksesta. Poliisi voi kuitenkin oikeuttaa vartijan repun tarkistamiseen, jos kaupan turvakameran nauhoitteista näkyy selvästi, että henkilö on piilottanut anastamaansa omaisuutta reppuunsa.

Eli jos syytät minua aiheettomasti rikoksesta, soitat poliisit aiheettomasti. Minä tulen tekemään rikosilmoituksen teistä tarvittaessa. Ilman minkäänlaisia todisteita sinulla ei ole mitään oikeutta edes kysyä saatko tutkia reppuni.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niille tarvi sanoa kuin että näytätkö minulle vai näytätkö poliiseille mutta joka tapauksessa sinne kassiin katsotaan.

Vierailija
22/22 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina saa pyytää mutta voitte lähteä paikalta kenenkään estämättä jos ette ole mitään varastaneet.

Jos olette JA joku on sen nähnyt niin sitten vasta teitä voidaan pidellä väkivalloin paikoillanne kunnes poliisi tulee paikalle.

Entä aiheeton hälytys, riittääkö se syyksi. Minut retuutettiin kerran takahuoneeseen aiheettoman hälytyksen vuoksi. Takissa oleva vanha hälytarra oli aktivoitunut uudelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi