Sudet veivät perheen pikkukoiran Varpaisjärvellä
Sudet veivät perheen pikkukoiran Varpaisjärvellä | Paikalliset | Iisalmen Sanomat https://www.iisalmensanomat.fi/paikalliset/8713292
Kommentit (63)
Tehdäänpä sopimus!
Minä en kerää sieniä, marjoja, kuusenkerkkiä ym. luonnonantimia. En kalasta, metsästänyt en ole koskaan. En kävele metsissä, rannoilla, enkä niityillä.
Te pedot ette tule pihamaalleni ettekä pihatielleni. Ette popsi lampaitani, koiraani, ettekä kanojani. Kukko pitää kyllä puolensa.
Käykö?
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänpä sopimus!
Minä en kerää sieniä, marjoja, kuusenkerkkiä ym. luonnonantimia. En kalasta, metsästänyt en ole koskaan. En kävele metsissä, rannoilla, enkä niityillä.
Te pedot ette tule pihamaalleni ettekä pihatielleni. Ette popsi lampaitani, koiraani, ettekä kanojani. Kukko pitää kyllä puolensa.
Käykö?
Mie yhyn tuohon sopimukseen oikein mielelläin vaik miula ei ookkaan kuin eläkkeellä oleva pystis.
Olen samaa mieltä että pihapiiriin eivät kuulu. Terve suhtautuminen luontoon on hyvä asia. Mutta valitettavasti tässäkin monet menee ihan ääripäähän. Puolin ja toisin.
Lapsuudessani valitettavasti näin tätä että haaskoilla houkuteltiin pihapiiriin ja siten saatiin syy ampua.