Seksittömien liittojen naiset, missä todellisuudessa oikein elätte ?
Ettekö todellakaan tiedä tai usko, että miehillänne on vuodesta toiseen seksinhakuilmoitukset s24:ssa ja varmaan muissakin apeissa ? Minä (ja kymmenet muut?) olen se sinkkunainen, kehen he ottavat kontaktia. Kysymykseeni miksi et ole luvan kanssa liikenteessä saan aina samat vastaukset : pitkä seksitön liitto, vaimon vaihdevuodet, vaimo ei ymmärrä eikä antaisi lupaa, liitto menisi murskaksi, eihän tässä valehdella kenellekään ... Nämä ovat 43-56 v miehiä eli eivät sentään pikkulapsiperhearkeen voi enää vedota. Ja näitä on PALJON, s24:ssa varmaan 90% tuon ikäisistä miehistä on varattuja.
Miksi en sitten blokkaa näitä? No kyllä blokkaan mutta muutamille parhaille annan ihan huvikseni ensin erikoiskäsittelyn : kyselen seksimieltymyksiä ja kerron omani, lähetän paljastavia kuvia itsestäni, kirjoitan mitä tekisimme hotellihuoneessa jne kunnes he ovat hulluna himosta ja laukeavat kuviani katsellen - sinun ollessa siellä kotona ehkä viereisessä huoneessa ? Nämä ovat yhden illan verbaalijuttuja, eivät nämä miehet enää seuraavana päivänä ota yhteyttä samaan naiseen. En minä halua heitä tavata, halveksin näitä pariskuntia, sekä miehiä että heidän vaimojaan.
Entä jos te naiset vain yksinkertaisesti relaisitte, hyväksyisitte että sukupuolielimenne eivät ole pyhiä tai papin siunaamia ja antaisitte sen luvan ihan oma-aloitteisesti ? Teillä olisi kotona hyväntuulinen ja kukoistava, itsestään ja ulkonäöstään huolehtiva mies sen ansiosta, että he pääsevät säännöllisesti nauttimaan minun kaltaisistani upeista, seksuaalisesti aktiivisista sinkkunaisista. Siinä voisivat omat halunnekin herätä. Mitä hyvää nykyisessä tilanteessa on kenellekään ?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja juuri tuollainen tilanne että naisella enemmän haluja ja itsellä ei haluja juuri ollenkaan. Olen sanonut että saa käydä vieraissa tyydyttämässä seksihalujaan mutta ei kun tarvitsee tunteet mukaan että onnistuu. No nyt mennään näin että kerran 2-3kk harrastetaan seksiä ja sekin riittää minulle vallan mainiosti. Saa nähdä kauanko kumppani jaksaa
Vaihda nuorempaan, hoikempaan ja kauniimpaan niin alkaa taas haluttaa.
On nuori ja hoikka, ei ole siitä kiinni. Ja muutenkin ihana kumppani.
Seksi on ilmeisesti sitten huonoa. Hyvää seksiä kun haluaa aina.
Huonosti laadittu piilomainos, hiljainen kuin hautuumaa on s24. Samat profiilit ja pönötyskuvat vuodesta toiseen, päivittämättä.
Täällä on nainen seksittömässä liitossa. Se on seksitön, koska mies on haluton. Jos saisin tietää hänen pettävän kaiken lisäksi, niin laittaisin eropaperit vetämään heti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nainen seksittömässä liitossa. Se on seksitön, koska mies on haluton. Jos saisin tietää hänen pettävän kaiken lisäksi, niin laittaisin eropaperit vetämään heti.
Kyllä ehdottomasti jos pettää niin eikun vaan taipaleelle. Mutta jos muu syy niin kannattaa kokeilla kaikkea että virkistyisi seksi
Moni naimisissa oleva mies hakee salaista seksiseuraa, koska se on heistä jännää ja kiihottavaa. Pitäähän siihen tietysti joku selitys keksiä ,mutta todellisuudessa se vaimo voi olla ihan antava, seksi hyvää ja liitossa rakkautta, mutta kuitenkin kiva saada vähän vaihtelua. Ei kannata pettävä miehen selityksiä niin tosissaa ottaa.
Mulla on rakastaja, se on mun ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Moni naimisissa oleva mies hakee salaista seksiseuraa, koska se on heistä jännää ja kiihottavaa. Pitäähän siihen tietysti joku selitys keksiä ,mutta todellisuudessa se vaimo voi olla ihan antava, seksi hyvää ja liitossa rakkautta, mutta kuitenkin kiva saada vähän vaihtelua. Ei kannata pettävä miehen selityksiä niin tosissaa ottaa.
So what? Mua ei kiinnosta selitykset, käytän miestä vain seksiin.
On nuori ja hoikka, ei ole siitä kiinni. Ja muutenkin ihana kumppani.