Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella/deittailla hlön kanssa, joka polttaa satunnaisesti jos olisit itse urheilullinen ja tupakoimaton terveysintoilija?

Vierailija
25.07.2025 |

Otsikossa kysymys :D What would you do? Olisiko turn-off? Jos tyyppi ei kuitenkaan polttaisi sinun läsnäollessa. En itse tykkää ollenkaan tupakasta ja harmittaa kun nykyinen deitti polttaa joskus. N

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Enkä henkilön kanssa joka r a i s k a a äidinkieltämme kuten sinä.

No ollaanpa sitä nyt herkkänahkaisia :D Mä nyt vaan välillä tuotan lauseita, joissa on finglishiä, mutta osaan toki kirjoittaa myös virallisempaa tekstiä. 

-ap

Kielenraiskari sinä olet etkä mitään muuta. 

Vierailija
42/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiputtaisin tupakoijan heti pois. Jouduin lapsena siivoamaan isin tuhkakuppeja niin paljon, että vieläkin oksettaa.

En halua myöskään alkoholia päivittäiseen omaan elämääni. Satunnaiset viinilasillisen juhlaillallisilla käyvät.

Tosin en ole urheilullinen, joten et multa oikeastaan kysynytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat "satunnaisesti"? Muutaman kerran viikossa vai vuodessa? Miksei voi olla kokonaan ilman röökiä?

Itse kerran minulle oli turn off kun kävin treffeillä 47-vuotiaan miehen kanssa, joka kertoi lopettaneensa tupakoinnin vasta 10 vuotta sitten.

Jotenkin ymmärrän, jos on nuorena vähän tupakoinut, mutta kuka järjissään oleva aikuinen tupakoi nykypäivänä?

Vierailija
44/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoimattomana kun pussaa röökaajan kanssa on kun nuolisi roskapussia sisältä. Hyi hitto.

Vierailija
45/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, vaikka tämä ei olisi ideaali.

Toivon rakkailleni terveyttä ja tupakoijan kanssa olisin harmissani siitä, ettei toinen pidä huolta terveydestään. Ei tähän tarvisi kuitenkaan suhteen kaatua ja osaisin olla huomauttelematta. Tukisin lopettamaan jos hän itse olisi asiaan halukas.

Vierailija
46/46 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, vaikka en terveysintoilija olekaan. Tupakoijan suu vaan maistuu niin pahalta ja ite pidän suutelusta kovasti. Lisäks on vastenmielistä kuulla, kun paljon tupakoiva rykii ja yskii sitä tupakkalimaa kurkustaan, se vie suuteluhalut oitis.

Vähän sama viinan kanssa, ei kiinnosta alkon kanssa humalahakuisesti lotraava. Itse saatan ottaa annoksen-kaksi joskus ruuan kanssa, en ole absolutisti. Mut ihminen, joka juo humalahakuisesti ja on riippuvainen viinasta ei ole mulle sopiva pari. Putoaa näistä syistä heti vaikka olis muuten kiva tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän