Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella/deittailla hlön kanssa, joka polttaa satunnaisesti jos olisit itse urheilullinen ja tupakoimaton terveysintoilija?

Vierailija
25.07.2025 |

Otsikossa kysymys :D What would you do? Olisiko turn-off? Jos tyyppi ei kuitenkaan polttaisi sinun läsnäollessa. En itse tykkää ollenkaan tupakasta ja harmittaa kun nykyinen deitti polttaa joskus. N

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen urheilullinen terveysintoilija joka tupakoi. Joskus koitin seurustella miehen kanssa joka ei tupakoi eikä ollut terveysintoilija (joo, tiedän miltä tää kuulostaa :D).

No eihän siitä mitään tullut. Mä kyllä rajoitin tupakointia hänen seurassaan ja se oli ihan ok, kaikki muu ei.

Oho, mielenkiintoista. Saanko kysyä, miten selität itsellesi sen, että poltat? Tai siis itsellä ainakin pää lahoaisi ennen kuin suostuisin yhtä ainuttakaan tupakkaa polttamaan :D

-ap 

Vierailija
22/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi sinkkuäiti niin en, sinkkuäiti on pahempi kuin nainen jolla on mielenterveysongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten olet tuollaiseen luuseriin edes tutustunut, jos sinä itse ihan oikeasti elät terveellisesti. 

Vierailija
24/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma terveys,oma asia. Mitä ihme poliiseja täällä on. Kuulu kenellekkään mitä omalle keholleni teen. 

Vierailija
25/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten olet tuollaiseen luuseriin edes tutustunut, jos sinä itse ihan oikeasti elät terveellisesti. 

Ai sattunaiset sauhut vetelevä on luuseri. Jos saisin sinun elämäsi suurennuslasin alle niin löytäisin satavarmasti asian minkä vuoksi voisin leimata sinut luuseriksi. 

Vierailija
26/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkin alat haista tupakalle, jos olet tupakoivan seurassa. Se haju tarttuu äkkiä. 

Vierailija
27/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisin vastannut että en, mutta nykyään ajattelen että kaikilla on satunnaiset paheensa enkä ole itsekään sellaisista vapaa. Minun paheeni vain ovat erilaisia. Eli kokonaisuus ratkaisee; onko elämäntavat pääasiassa terveelliset ja olenko ihmiseen tarpeeksi rakastunut. En jaksaisi yhtään jos joku tulisi kyttäämään ja motkottamaan minullekaan vaikkapa suklaansyönnistä, vaikka tiedän hyvin että se ei terveellistä olekaan. Jos hän ei edes polttaisi minun läsnäollessani eikä haisisi tupakalta, miksi antaisin tuollaisen syyn takia muuten hyvän suhteen mennä. Oikeasti huonojen suhteiden jälkeen on oppinut laittamaan asioita mittasuhteisiin ja tajunnut eikä täydellistä kumppania ole olemassakaan. Mutta ei se mikään turn-on olisi eikä mielestäni tarvitse ollakaan. Lisäksi satunnainen tarkoittaa eri ihmisille hyvin eri asioita.

Vierailija
28/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole terveysintoilija siinä mielessä mitä itse ajattelet, mutta en kestä tupakansavua ollenkaan.  Tulee astmakohtaus.    Eli ei niitä satunnaisiakaan savuja kestä.  Vaikka polttais ulkona, niin kyllä se haisee vaatteissa ja hengityksessä pitkään.

Eli ei. En huolisi

Vierailija
29/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana olisin vastannut että en, mutta nykyään ajattelen että kaikilla on satunnaiset paheensa enkä ole itsekään sellaisista vapaa. Minun paheeni vain ovat erilaisia. Eli kokonaisuus ratkaisee; onko elämäntavat pääasiassa terveelliset ja olenko ihmiseen tarpeeksi rakastunut. En jaksaisi yhtään jos joku tulisi kyttäämään ja motkottamaan minullekaan vaikkapa suklaansyönnistä, vaikka tiedän hyvin että se ei terveellistä olekaan. Jos hän ei edes polttaisi minun läsnäollessani eikä haisisi tupakalta, miksi antaisin tuollaisen syyn takia muuten hyvän suhteen mennä. Oikeasti huonojen suhteiden jälkeen on oppinut laittamaan asioita mittasuhteisiin ja tajunnut eikä täydellistä kumppania ole olemassakaan. Mutta ei se mikään turn-on olisi eikä mielestäni tarvitse ollakaan. Lisäksi satunnainen tarkoittaa eri ihmisille hyvin eri asioita.

Superhyvä kommentti! :) Mulla on deittisovelluksissa ollut ehdoton kriteeri, että en halua kumppanin polttavan. Mutta, life happens ja kun tän tyypin kanssa alettiin juttelemaan niin unohdin asian kokonaan tarkistaa ja tässä sitä ollaan. Pitää miettiä kuinka paljon se haittaa ja pystyykö sen kanssa elämään.

-ap

Vierailija
30/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, vaikka en ole hoikka terveysintoilija. Tupakointi on niitä harvoja asioita, joissa ole täysin ehdoton. 

Vierailija
31/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Röökaaminen on kalluinta mitä tiedän ja kallua en kumppaniks ottais miljoonasta eurostakaan.

Vierailija
32/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vttu. Miksi kukaan haluaisi suudella tuhakuppia?

Vierailija
33/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo sport, mutta tupakka on ihan nou-nou. Hui h*lvetti

Vierailija
34/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen urheilullinen terveysintoilija joka tupakoi. Joskus koitin seurustella miehen kanssa joka ei tupakoi eikä ollut terveysintoilija (joo, tiedän miltä tää kuulostaa :D).

No eihän siitä mitään tullut. Mä kyllä rajoitin tupakointia hänen seurassaan ja se oli ihan ok, kaikki muu ei.

Oho, mielenkiintoista. Saanko kysyä, miten selität itsellesi sen, että poltat? Tai siis itsellä ainakin pää lahoaisi ennen kuin suostuisin yhtä ainuttakaan tupakkaa polttamaan :D

-ap 

Sanon suoraan että tapariippuvuus ja en ole siitä halunnut luopua, eli en selitä.

Tosiaan vedän 10 kilsan lenkkejä päivittäin, syön terveellisesti ja harrastan viherpirtelöitä ja millon mitäkin. Kun tää tapa on omaksuttu niin siitä on hiton vaikea päästä eroon. Mieluummin oon jonkun päivän ilman ruokaa kuin röökiä. Ja oikeasti oon hyväkuntoinen. Toistaiseksi tää riittää, kyllä mäkin joskus unelmoin että pääsen eroon tuosta ja vetämään vielä kovempia lenkkejä. 

Mutta tosiaan jos tuo tupakointi ahdistaa niin sulla on ihan kaikki lupa ja syy lopettaa homma. Itse en voisi olla ihmisen kanssa kuka siitä "nalkuttaa" kun tiedän ihan itse että ei se ole hyvästä ja kaikilla on paheensa.

Jos tosissaan tykkäät ihmisestä niin katso mihin se menee.

Vierailija
35/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap 

Sanon suoraan että tapariippuvuus ja en ole siitä halunnut luopua, eli en selitä.

Tosiaan vedän 10 kilsan lenkkejä päivittäin, syön terveellisesti ja harrastan viherpirtelöitä ja millon mitäkin. Kun tää tapa on omaksuttu niin siitä on hiton vaikea päästä eroon. Mieluummi

Kiitos kommentista, sitä oli hauska lukea :D Toivon silti, että pääsisit tuosta huonosta tavasta eroon ennen kuin on pakko (äidilläni kävi niin). En ole asiasta nalkuttaja, haluaisin vain että ihmiset näkisivät oman terveytensä niin mittaamattoman arvokkaana asiana, ettei siihen tupakan tuoma hetken nautinto vaikuta.

Ja homma vielä mulla/deitillä ihan alkumetreillä tai -senteillä, että katsotaan kaatuuko se tähän vai johonkin ihan muuhun... :) 

-ap

Vierailija
36/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta itse entisenä tupakanpolttajana tulee aika kova mieliteko poltella itsekkin :S 

Tietty jos se toinen ei läsnäollessani polta niin sitte ei tuu muuta ku röökin vieno haju vaatteissa

Vierailija
37/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap 

Tosiaan vedän 10 kilsan lenkkejä päivittäin, syön terveellisesti ja harrastan viherpirtelöitä ja millon mitäkin. Kun tää tapa on omaksuttu ni

Et taida ymmärtää että joillakin on niin surkeaa ja raskasta että se tupakkahetki kahvikupposen kanssa voi olla heille päivän paras hetki. 

Vierailija
38/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mutta jos olisin kovasti ihastunut, voisi polttaa mutta ei minun asunnossani eikä omassaankaan sisällä. Ravintolassa en tykkäisi että juoksee tupakalla enkä sietäisi että terassilla samassa pöydässä. Ei saisi myöskään vaatteensa haista. 

Vierailija
39/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinani, kun tapasin nykyisen mieheni hän tupakoi, minä en. Enää ei tupakoi miehenikään. Naimisissa 18 vuotta.

Vierailija
40/46 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella varsinaisen tupakoitsijan kanssa. Olisi terveysriski (passiivinen tupakointi) ja lisäksi rupeaa paikat ja vaatteet haisemaan, eikä se röökihengityskään hyvältä haise.

Joku satunnaistupruttelija nyt vielä menisi, jos se oikeasti olisi hyvin satunnaista ja olisi muuten lopettanut tavan. Sellaisia kai harvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä