Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että jotkut unet voi olla perseestä!

Vierailija
25.07.2025 |

Joku yö sitten mä näin unta, että mä menin vajaan piiloon ja laitoin moniosasen oven säppiin. Jokanen pala erikseen, niin eikö se helvitin örkki tuu avaimilla sisään. Hitto mä säikähin.

Tai jos yrität ajaa autoa niin eihän se kulje minnekkään tai kulkee tosi hitaasti. Yritä nyt sillä päästä karkuun.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista unistahan on helpotus herätä. Enemmän mua harmittaa jos unessa tapahtuu jotain ihanaa ja sitten herätessä tajuaa että vitsi vitsi.

Vierailija
2/5 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unessa naisia pelotteleva örkki oli kaveri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä löytää lähteet mistä painajainen tulee. Tai mistä se skenaario on. 

Vierailija
4/5 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista unistahan on helpotus herätä. Enemmän mua harmittaa jos unessa tapahtuu jotain ihanaa ja sitten herätessä tajuaa että vitsi vitsi.

Lapsena pysty unessa laittaa silmät kiinni ja herätä, mutta ei toimi enää.

Vierailija
5/5 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsena pysty unessa laittaa silmät kiinni ja herätä, mutta ei toimi enää.

Muistan kun lapsena näin realistista unta että pissatti ja olevinaan heräsin ja kävelin vessaan, annoin pissan tulla, mutta tosiasiassa kusinkin sängyssä housuuni.

Nyt olen aikuisena nähnyt outoja unia edellisestä työpaikasta jossa raadoin toistakymmentä vuotta, mutta unessa se paikka on muuttunut ihan oudoksi, tehtaan tuotantokone onkin ikäänkuin jossain koulun liikuntasalia muistuttavassa huoneessa eikä tehdashallissa, jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän