Jos hoikka vartalo olisi niin merkittävä asia pariutumisessa, niin yksikään hoikka nainen ei olisi sinkku
Vaan olisi loputon jono miehiä oven takana ja näistä saisi valita parhaat päältä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sammalpillujen määrä jatkaa kasvuaan.
Pertti laita housut jalkaan ja pese se uimaessusi
Naapurit valittaa hajusta
Äitisi
YÖÖÖÖÖKKK
Vierailija kirjoitti:
Estrogeeni eli naishormoni aiheuttaa pyöreyttä. Sukupuolen korjaus hoidossa naiseksi haluava saa estrogeenia mikä aiheuttaa rasvan lisääntymisen, ihon pehmenemisen, pyöristymisen ja tunneherkkyyden lisääntymisen.
Nainen on luonnostaan pyöreämpi kuin mies.
Tämä, mutta ei ole olemassa mitään sukupuolen korjaamista, se on ihan vaan miesten leikkimistä.
No, naisten mielestä ne "parhaat päältä" vaikuttavat olevan ne, joilla ei ole halua/tarvetta pysyvämpään suhteeseen.
Joten karusellipyörityksen jälkeen olisi sinkku edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän hoikan naisen tarvitse jokaista haluta. Pääasia onkin että hoikalla naisella on huomattavasti enemmän tarjokkaita kuin pullukalla.
Ai sekö on pääasia, että on enemmän? Ihan kilpaillaan, kenellä eniten
Mitä ihmettä. Kyllä hoikille naisille on yllin kyllin ottajia, mutta heidän omat kriteerinsä ovat pilvissä. Eikä tässä siis mitään väärää ole.
Se on tärkeä, muttei ainoa kriteeri.
Sosiaalinen ja kiva pullukka päihittää tylsän ja töykeän laihan. Luonne oikeasti ratkaisee. Mitä tekee mallinvartalolla, jota ei koskaan saa?
On joo jonoa, mutta en huoli ketään. Miehen kanssa oleminen ei ole mikään tavoiteltava asia.
Paitsi jos se hoikka nainen ei käy koskaan missään. Eipä ole kukaan osannut tulla kotoa hakemaan.
Jokaisella on mahdollisuus olla hoikka, tottakai. Pituuteen ei voi vaikuttaa.
Hoikka naisvartalo ei ole ikinä ollut minulle se houkuttelevin. Normaali tai 10-20kg xtraa on paras. Sikäli kun nyt vartalo ylipäätään olisi se oleellisin asia.
M45
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla noin vääristynyt kuva maailmasta vielä 2000-luvulla että kuvittelee pariutumisen olevan ykkösprioriteetti naisille.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehethän tunnetusti vaativat, että naisen pitäisi olla vielä aloitekykyinen, flirttaileva ja seksuaalinen vamppi, muttei kumminkaan kevytkenkäinen ja helppo tyrkky.
Uskallan väittää että enemmistölle miehistä on äärimmäisen harvinaista että työkaveri tai muu hänen etäisesti tuntemansa nainen, saati täysin tuntematon nainen, aloittaisi edes neutraalin keskustelun. Minä olen tämän kokenut noin kerran kymmenessä vuodessa, eli arviolta 5 kertaa elämässäni.
Miten kuvittelet kaltaiseni miehen tuntevan kun jossain Thaimaassa baarissa miellyttävä nainen tarjoutuu seuraan (vaikkakin rahankiilto silmissä)?
Vierailija kirjoitti:
Estrogeeni eli naishormoni aiheuttaa pyöreyttä. Sukupuolen korjaus hoidossa naiseksi haluava saa estrogeenia mikä aiheuttaa rasvan lisääntymisen, ihon pehmenemisen, pyöristymisen ja tunneherkkyyden lisääntymisen.
Nainen on luonnostaan pyöreämpi kuin mies.
Totta. Mutta ilmiö on laajempi kehä. Rasvakudoksessa muodostuu estrogeenia. Ei tarvita mitään sukupuolimanipulointeja. Kertnyt läski nostaa ihan normimiestenkin estrogeenitasoja. Alkaa "rinnat" kasvamaan. Ja iän myötä muutenkin testosteroni vähenee, joten lihavilla "vaaka" kallistuu helpommin. Estrogeenin runsas määrä altistaa/aiheuttaa rintasyöpää. Myös miehillä. Vähemmän tunnettu asia. Vain yksi mies tuttavapiiristä on käynyt mammografiassa. Hän on ainoa, jolla on edes empiiristä kokemusta tutkimuksen epämiellyttävyydestä. Ei edes varsinaisesti mikään läski, vaan sellainen "pönäkkä".
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehethän tunnetusti vaativat, että naisen pitäisi olla vielä aloitekykyinen, flirttaileva ja seksuaalinen vamppi, muttei kumminkaan kevytkenkäinen ja helppo tyrkky.
Joopa joo. Miesten vaatimukset ovat pientä verrattuna naisten vaatimuksiin.
Nakudeittiohjelmassa olen välillä yllättynyt kun mies valitseekin omaan silmääni sen vähemmän esteettisen kropan jatkoon. Tosin joillain se voi olla joku hyvesignalointijuttukin koska seuraavalla kierroksella sitten saa se ruho kyytiä ja jää paremmat jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Nakudeittiohjelmassa olen välillä yllättynyt kun mies valitseekin omaan silmääni sen vähemmän esteettisen kropan jatkoon. Tosin joillain se voi olla joku hyvesignalointijuttukin koska seuraavalla kierroksella sitten saa se ruho kyytiä ja jää paremmat jäljelle.
Mä olen "hävinnyt" lukemattomia kertoja huonoryhtisille pullukoille, joten painolla ei tunnu olevan mitään merkitystä tosielämässä.
Ap
Ai 50kg pyöreämpi? = 100 kg