Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutta Urpilainen muuttaa Qatariin!

Vierailija
25.07.2025 |

Urpilainen saa komissaarintehtävänsä jälkeen korvausta EU:sta. Se on 55 prosenttia hänen peruspalkastaan komissaarina.

Urpilaisen peruspalkka komissaarina oli noin 27000 euroa kuukaudessa, joten siirtymäkorvaus on vajaat 15 000 euroa kuukaudessa. Korvausta saa vähintään kuusi kuukautta ja enintään 24 kuukautta.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011387534.html

Tuleehan tuon päälle vielä kansanedustajan sopeutumisraha sekä ministerieläke. Kyllä kelpaa.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noilla eläkkeellä ja sopeutumisrahoilla voi valita maailmalta asuinpaikkansa vapaasti.

Kyllä itsekkin muuttaisin johonkin lämpimään ja valoisaan maahan, jossa olisi korkeatasoisia asuntoja. Tuolla on hienoja ostoskeskuksia, asfaltti-, lasi- ja teräsrakenteisia pilvenpiirtäjiä ja maa on suhtkoht lähellä suomea, verrattuna Kaukoidän vastaavan elintason omaaviin kaupunkeihin.

Niin että jutalle vaan onnea ja iloa uusiin seikkailuihin. Ja uusiin piireihin pääsemistä. Kerran elämässä- kokemushan tuo on. Ja mikäs siinä kun talous on kunnossa ja voi muutoksen tehdä!

Vierailija
42/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään ymmärrä, mitä ne sieltä etsii. Rahaa niillä jo on. Lisääraha ei tee onnellisemmaksi. Onnelliseksi tekee vain ydinperhe- sitä niillä ei ole! Joku kiinalainen adoptiolapsi ei tee ketään onnelliseksi. Toisaslta parempi asuu sen kaa jossain Dohassa kuin täällä pilkattavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen PYRKYRI perhe. Raha raha raha minä minä minä ja minun edut. Mikä helvetin Suomen edustusto pitää olla Qatarissa - tuohan on SUOJATYÖPAIKKA, missä ei tarvitse tehdä yhtään mitään, sinne voi mennä piiloon ja saada hyvää palkkaa. Sairasta. Ei ihme, että suomalaiset ovat köyhiä - mutta Demareille kyllä RAHA KELPAA. MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINUN ETU - DEMARIT

Vedäs nyt peräkammaripersu hieman henkeä, niin ne pari jäljellä olevaa aivosoluasi saa edes vähän happea ja saatat jopa ymmärtää sen erittäin yksinkertaisen asian jonka sinulle seuraavaksi ratakiskoa vääntäen kerron: Qatarin edustustoon lähtevä Juha Mustonen on KOKOOMUSLAINEN, ei siis demari, vaan KOKOOMUSLAINEN. Joko meni jakeluun?

Vierailija
44/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha sinne aavikkokaupunkiin vaan 40 astetta varjossa ja naisen pitää paketoida pää ettei paikallisia miehiä ala kiihottamaan. Karma.

Qatarissa eivät länsimaiset naiset peitä päätään eivätkä kaikki paikallisetkaan. Niillä on muuten vähän turhankin tehokkaat ilmastointilaitteet. Nuo asuvat ökyasunnoissa eivätkä missään työväen kerrostaloissa.

verkkosukissa kaupungilla :D ?

Vierailija
45/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noilla eläkkeellä ja sopeutumisrahoilla voi valita maailmalta asuinpaikkansa vapaasti.

Kyllä itsekkin muuttaisin johonkin lämpimään ja valoisaan maahan, jossa olisi korkeatasoisia asuntoja. Tuolla on hienoja ostoskeskuksia, asfaltti-, lasi- ja teräsrakenteisia pilvenpiirtäjiä ja maa on suhtkoht lähellä suomea, verrattuna Kaukoidän vastaavan elintason omaaviin kaupunkeihin.

Niin että jutalle vaan onnea ja iloa uusiin seikkailuihin. Ja uusiin piireihin pääsemistä. Kerran elämässä- kokemushan tuo on. Ja mikäs siinä kun talous on kunnossa ja voi muutoksen tehdä!

Millä ihmeen eläkkeillä ja millä ihmeen sopeutusrahoilla?

Vierailija
46/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaa, että Sanna on toiminut tienraivaajana samppanjasosialisteille! Nyt ei tarvitse enää näytellä köyhää, voidaan elää julkisestikin kuin rikkaat kapitalistit

Vierailija
47/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mahtavaa, että Sanna on toiminut tienraivaajana samppanjasosialisteille! Nyt ei tarvitse enää näytellä köyhää, voidaan elää julkisestikin kuin rikkaat kapitalistit

Kerrotko vielä, että mitä muista komissaareista poikkeavaa se Jutta nyt on tehnyt?

Olisiko hänen pitänyt kieltäytyä kaikille entisille komissaareille maksettavasta muutamien kuukausien siirtymäkorvauksesta, vai mistä se persutrollin kenkä tällä kertaa puristaa?

Vierailija
48/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uuteen kotiin! 

Vierailija
49/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä se on?

Se joka huijasi suomen veronmaksajilta miljardeja kreikkaan, saksalaisille pankeille valtiovarainministerinä ja heilutti tyhjää a4 paperia että on takuutukset. Huijari.

Tyypillinen demari.

Pientä verrattuna nykyhallituksen suhmurointiin. Miljardeja kaverien firmoille ja tunnin junaan. Köyhät vedetty viemäristä ja jos joku vielä sätkii, purregrese hoitaa k aasutuksen.

Vierailija
50/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen PYRKYRI perhe. Raha raha raha minä minä minä ja minun edut. Mikä helvetin Suomen edustusto pitää olla Qatarissa - tuohan on SUOJATYÖPAIKKA, missä ei tarvitse tehdä yhtään mitään, sinne voi mennä piiloon ja saada hyvää palkkaa. Sairasta. Ei ihme, että suomalaiset ovat köyhiä - mutta Demareille kyllä RAHA KELPAA. MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINUN ETU - DEMARIT

Vedäs nyt peräkammaripersu hieman henkeä, niin ne pari jäljellä olevaa aivosoluasi saa edes vähän happea ja saatat jopa ymmärtää sen erittäin yksinkertaisen asian jonka sinulle seuraavaksi ratakiskoa vääntäen kerron: Qatarin edustustoon lähtevä Juha Mustonen on KOKOOMUSLAINEN, ei siis demari, vaan KOKOOMUSLAINEN. Joko meni jakeluun?

Mitä jos paljastuisi persuksi, niin ottaisiko Jutta avioeron?

Vierailija
51/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä ihmeen eläkkeillä ja millä ihmeen sopeutusrahoilla?

No lue pöljä se juttu yli 16 000 euroa kuussa sopeutusrahaa saa Urpilainen 

Vierailija
52/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toverit osaa rahan kuppaamisen jalon taidon. Ja oma etu ensin.

Kyllä ja pokkana heitellään legendaarisia paskeita julkisesti kuten Tuppurainen 'Oma kansa ensin -ajattelu on vahingollista'.

Vierailija
53/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä, että mitä muista komissaareista poikkeavaa se Jutta nyt on tehnyt?

Olisiko hänen pitänyt kieltäytyä kaikille entisille komissaareille maksettavasta muutamien kuukausien siirtymäkorvauksesta, vai mistä se persutrollin kenkä tällä kertaa puristaa?

perhullu paikalla, upea homma :D ! En tosin ole persu, mutta ei anneta sen haitata, koska kaikki demarimeininkiä kriittisesti arvioivat ovat persuja.

Ei jutta ole varmaan tehnyt mitään poikkeavaa muihin komissaareihin verrattuna. Mutta onhan se hienoa, että demari muuttaa öky-Qatariin elämään ylemmän keskiluokan elämää. Nykydemarin ei tarvitse olla enää mikään harmaa Pirkko Työläjärvi, voi ihan rauhassa paistatella päivää Dohan biitseillä, käydä shoppailemassa sekä samppansosialistina samppanjabaarissa eikä paljoa tarvitse välittää ympäröivän yhteiskunnan ihmisoikeuksista!

Ellei tietysti joku toimittaja kysy naisten oikeuksista, silloin voi periaatteesta hiukan arvostella :D

Vierailija
54/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä se on?

ADOPTIO-lapsen äiti 🙄

Vierailija
55/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä se on?

Se joka huijasi suomen veronmaksajilta miljardeja kreikkaan, saksalaisille pankeille valtiovarainministerinä ja heilutti tyhjää a4 paperia että on takuutukset. Huijari.

Löytyy varmaan you tubesta video siitä, kun ministerin lehteriltä karjuu naama punaisena ja heiluttaa paperilappua 

Ai Perkpummi niitä tyhjiä.A4 liskoja?

Vierailija
56/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha sinne aavikkokaupunkiin vaan 40 astetta varjossa ja naisen pitää paketoida pää ettei paikallisia miehiä ala kiihottamaan. Karma.

Ei edes muslimi kiihotu Jutasta.

Vierailija
57/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qatarissa ei vissiin tarvi maksaa veroja 15 000 euron/kk  siirtymiskorvauksesta ? 

Vierailija
58/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä se on?

Shamppanjasosialisti luojan armosta EU takuulla ja vakuuksilla.

Vierailija
59/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perhullu paikalla, upea homma :D ! En tosin ole persu, mutta ei anneta sen haitata, koska kaikki demarimeininkiä kriittisesti arvioivat ovat persuja.

Ei jutta ole varmaan tehnyt mitään poikkeavaa muihin komissaareihin verrattuna. Mutta onhan se hienoa, että demari muuttaa öky-Qatariin elämään ylemmän keskiluokan elämää. Nykydemarin ei tarvitse olla enää mikä

Miksi sinä olet Jutalle noin kateellinen? Te persuthan olette joka mutkassa aina itse heiluttelemassa kateuskorttia, mutta tosiasiassa olette itse kaikkein kateellisinta porukkaa.

Olisiko kokoomuslaisen Juha Mustosen pitänyt kieltäytyä pestistään, koska sinä olet Jutalle kateellinen, vai mistä ihmeestä se kenkä nyt tällä kertaa puristaa?

Vierailija
60/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tuo on olemassa?????? 😲

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä