Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutta Urpilainen muuttaa Qatariin!

Vierailija
25.07.2025 |

Urpilainen saa komissaarintehtävänsä jälkeen korvausta EU:sta. Se on 55 prosenttia hänen peruspalkastaan komissaarina.

Urpilaisen peruspalkka komissaarina oli noin 27000 euroa kuukaudessa, joten siirtymäkorvaus on vajaat 15 000 euroa kuukaudessa. Korvausta saa vähintään kuusi kuukautta ja enintään 24 kuukautta.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011387534.html

Tuleehan tuon päälle vielä kansanedustajan sopeutumisraha sekä ministerieläke. Kyllä kelpaa.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Qatariin? Miehen työ? Maailmassa on miellyttävämpiäkin paikkoja.

Vierailija
22/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan pysyy poissa sotkemasta suomalaisten asioita. 

"Yes we can" 🤦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Qatariin? Miehen työ? Maailmassa on miellyttävämpiäkin paikkoja.

Ehkä se on demareille miellyttävää? En keksi mitään muuta syytä mennä tuonne jos ei ole lähetystyöntekijä.

Vierailija
24/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toverit osaa. Todellakin.

Vierailija
25/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen PYRKYRI perhe. Raha raha raha minä minä minä ja minun edut. Mikä helvetin Suomen edustusto pitää olla Qatarissa - tuohan on SUOJATYÖPAIKKA, missä ei tarvitse tehdä yhtään mitään, sinne voi mennä piiloon ja saada hyvää palkkaa. Sairasta. Ei ihme, että suomalaiset ovat köyhiä - mutta Demareille kyllä RAHA KELPAA. MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINUN ETU - DEMARIT

Vierailija
26/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Onko tämä sinulle suurikin ongelma, ap?

Vierailija
27/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyraha vetoaa demareihin.

Vierailija
28/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on demarista mutta palstan sekopään perusteella luulisi että puhutaan perussuomalaisesta. Menisitkö vaikka hyppäämään jostain korkealta alas? 

Vierailija
29/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha sinne aavikkokaupunkiin vaan 40 astetta varjossa ja naisen pitää paketoida pää ettei paikallisia miehiä ala kiihottamaan. Karma.

Qatarissa eivät länsimaiset naiset peitä päätään eivätkä kaikki paikallisetkaan. Niillä on muuten vähän turhankin tehokkaat ilmastointilaitteet. Nuo asuvat ökyasunnoissa eivätkä missään työväen kerrostaloissa.

Vierailija
30/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee esiin taas SDP:n "poliittisten osaajien" todellinen osaaminen. Teeskennellään "köyhien ja syrjittyjen auttajia". Todellinen motiivi on RAHA ja OMA menestyminen. 

Työväki ja Toverit -  äänestäkää toki kunniakomppanianne takaisin valtaan! Ansaitsette vertaisenne!!!

Kun voitto on selvä niin ei muuta kuin punainen lippu sirpillä ja vasaralla salkoon.

Vierailija
31/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten Qatar ei kuitenkaan Kokkola.

Vierailija
32/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demarit on enimmäksee porukkaa mitä Suomi ei tarvitse. Kuten esim. Kiljunen, Halonen, Tuomioja, Tuppurainen, Razmyar, Näkkäläjärvi, Marin, Kiuru, Lindtman.

Tuleeko edes mieleen ketään järkevää ja suomalaisten etua ajavaa demaria? 

Tuleeko mieleen ketään järkevää ja suomalaisten etua ajavaa persua?

Vaikka heti. Mäkelä, Purra, Halla-aho, Keskisarja, Antikainen.

👍

Vierailija
33/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kokemus varmaan jutalle. Kaikkea hyvää muuttopuuhiin.

Tuo eläke ja sopeutumusraha on hyvä. Toivotaan että sen maksu käy ulkomaille myös. Ettei hallitus ja eu lopeta maksamista ulkomaille.

Niinkuin ne kansaneläkkeet lopetettiin maksut ulkomaille.

Fiksu veto jutalta!

Vierailija
34/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toverit osaa rahan kuppaamisen jalon taidon. Ja oma etu ensin.

Vierailija
35/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha sinne aavikkokaupunkiin vaan 40 astetta varjossa ja naisen pitää paketoida pää ettei paikallisia miehiä ala kiihottamaan. Karma.

Qatarissa eivät länsimaiset naiset peitä päätään eivätkä kaikki paikallisetkaan. Niillä on muuten vähän turhankin tehokkaat ilmastointilaitteet. Nuo asuvat ökyasunnoissa eivätkä missään työväen kerrostaloissa.

Se on kuitenkin muslimimaa ja käytössä Sharia-laki. Ei nyt kannata liikaa leikkiä että on kuin esim pohjoismaat, joissa naisilla on oikeudet. 

Vierailija
36/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä se on?

Toimi Kataisen kanssa tuhon kaksikkona aikoinaan. En halua muistella niitä aikoja. Aikansa Marin melkein niinsanotusti.

Vierailija
37/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos se demareihin vetoaakin.

Vierailija
38/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öljyraha vetoaa demareihin.

Koulut kesken jättäneelle peräkammaripersulle tiedoksi: Qatar ei tietenkään maksa senttiäkään Suomen suurlähetystön työntekijöiden palkoista ja Juttahan ei sinne töihin lähde, vaan hänen miehensä ja hän taas on kokoomuslainen, eli aivan päin vi ttua meni tämäkin kusinen trollisi.

Vierailija
39/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpötät täyttä puppua. Naisilla ei ole mitään oikeuksia. Se on islamilainen maa. 

Vierailija
40/88 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella samanlainen fenotyyppi ja persoona kuin tämä eräs toinen kuuluisaksi tullut rikollinen, vedättäjä ja hanhinaama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi