Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuuko miesten kiinnostus kuin seinään jos vaikka kolmansilla(kaan) treffeillä ei vielä ole pussailua jne?

Vierailija
25.07.2025 |

Otsikossa kysymys. Tilanne se että kumpikin silti viihtyy erinomaisesti toistensa seurassa muuten.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin kyllä. En mäkään naisena kävisi kolmansilla treffeillä miehen kanssa, jota en haluaisi suudella. 

Tai olis iso. Ja älyä, hyvä paneen ja vielä rikas.

Pikkupojat voi mennä päiväunille.

Vierailija
42/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muna ei edes käy suussa toisten aikana niin se on moro.

Jos sun kieli ei nuole naiselle orgasmia ja kalu pane sitä, se on adjöös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoseuraa kuolaavat on surkeita puolisoita, lasten kasvattajia, elinkumppaneita, työihmisiä ja epärehellisiä. Nähty on.

Vierailija
44/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panoseuraa kuolaavat on surkeita puolisoita, lasten kasvattajia, elinkumppaneita, työihmisiä ja epärehellisiä. Nähty on.

Montako kertaa olet pannut?

Vierailija
45/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kolmansilla treffeillä irtoa niin se on siinä ja vaihtoon.

Vierailija
46/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei loppuisi. Liian nopeaan etenemiseen puolestaan loppuisi. m

Vierailija
47/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei loppuisi. Liian nopeaan etenemiseen puolestaan loppuisi. m

Håmå!

Vierailija
48/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen ole niin väliä miten kauan kestää tuollainen pelleily ilman fyysistä kosketusta. ei miehen kannata nykyaikana ryhtyä muuhun kuin lievään seurustelusuhteeseen, jossa molemmilla on omat asunnot ja tulot. yhteen ei pidä muuttaa, eikä ainakaan naimisiin mennä. tai jos nyt on ihan pakko avioitua, niin koeajan tulisi olla vähintään yli kymmenen vuotta, että varmistuu se naisen todellinen luonne. 

Vierailija
49/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä kun kaveri saa naputeltua verta katkarapuun. Luulis kolmansilla olevan jo naputtelun paikka

Vierailija
50/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kolmansilla treffeillä pitää päästä jo tytön persereiän kimppuun hääräämään.

Vierailija
51/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneen junaan. Eri ihmisillä on erilaiset odotukset. Olisi kuitenkin järkevää keskustella, mitä kumpikin siltä tuttavuudelta odottaa, jos ensimmäiseen kahteen vuoteen (luit oikein) ei ole tapahtunut minkäänlaista emotionaalista lähentymistä. 

Vierailija
52/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kolmansilla treffeillä pitää päästä jo tytön persereiän kimppuun hääräämään.

Kokeile nyt ensin päästä ensimmäiselle treffeille pitämään tyttöä kädestä kiinni.

Vierailija
53/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä muinoin pelasi tytöillä eli tapaili muutamaa tyttöä samoihin aikoihin ja alkoi olla sen kanssa jolta ensin herui mutta erosivat myöhemmin. Ei tuollaisilla rakkaus kestä eikä sitä ole.

Vierailija
54/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä muinoin pelasi tytöillä eli tapaili muutamaa tyttöä samoihin aikoihin ja alkoi olla sen kanssa jolta ensin herui mutta erosivat myöhemmin. Ei tuollaisilla rakkaus kestä eikä sitä ole.

Mitä sinä selität? Ei seksi tarkoita loppuiän suhdetta. Vai onko se sinulle sitä? Seksi=lupaus loppuelämän liitosta.

Vierailija
55/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni elämäni mies sivu suun,kun omat ongelmani tulivat rytinällä päälle.Ei aina ole vika miehessä tai naisessa,luuli etten välitä,vaikka välitän vielä 4v jälkeen.Minun ongelmani oli äskettäin kuollut vanhempani, sisarukseni yritys pahoinpidellä minut rajusti,pitkäaikainen sairastuminen esim.kävelykykyni oli huono,sekä työnantajan epäilys,että en ole sairas,seuraus työtuntien vähentyminen.Olen ollut niin maassa,en varmaan löydä ikinä yhtä ihanaa miestä.Hän varmaan luuli,että en välitä,kun minulla oli nuo omat murheet.

Vierailija
56/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä selität? Ei seksi tarkoita loppuiän suhdetta. Vai onko se sinulle sitä? Seksi=lupaus loppuelämän liitosta.

En ymmärrä sinua.

Vierailija
57/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppuu innostus jos kolmansilla treffeillä ei ole vielä kuin pussailua. Pitääs päästä jo liukkaille. Home run.

Vierailija
58/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko edes kiinnostunut ongelmistasi?

Vierailija
59/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko edes kiinnostunut ongelmistasi?

Mistä ongelmista? En koe, että mulla olisi mitään suurempia ongelmia, onneksi.

-ap

Vierailija
60/61 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta sitten sänkyyn kun mies haluaa olla vakavasti parisuhteessa

Miksi kukaan haluaisi olla vakavasti parisuhteessa, ellei tiedä millaista seksi on ko. ihmisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän