IS kävi baarikierroksella Helsingin yössä, joka juhlakansan mukaan toimii paremmin kuin Tinder
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011373852.html
"Erityisesti yhtä paikkaa ylistettiin maksimaalisesta flaksista sitä vinkataan jopa turisteille, jotka haluavat tavata kauniita naisia"
---
"
Pöydässä skumppalasin äärellä istuu Mirella, 38. Hänellä on illalle yksi selkeä tavoite.
Odotan, että saan tänään seksiä, nainen täräyttää suoraan
Tanssilattialla mietin, minkä maalaista ottaisin. Kallessa saa, en muuten olisi tänne tullut. Mummotunneli on toinen"
Eipä yllätä. Suomi on ulkomaalaisen miehen seksiparatiisi. Näistä lyhyistäkin suhteista syntyy lapsia jotka me muut maksamme.
Toki suomalainen nainen saattaa rauhoittuakin suomalaisen miehen kanssa muutamaksi vuodeksi, mutta kohta taas haarovälissä polttaa ja pitää lähteä itseään tarjoamaan. Sitten tulee niitä eroja.
Suomalainen nainen on halpa hutsu.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kateelliset suomalaismiehet äänessä, mutku toi saa ja mä en yhyyy
Kyllähän se vituttaa jos suhteen alussa kerrotaan bodycount. Jos se miehellä on kolme ja naisella 100 niin onhan se huono lähtökohta.
Ruumisluku? Ruumis on kuollut ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kateelliset suomalaismiehet äänessä, mutku toi saa ja mä en yhyyy
Kyllähän se vituttaa jos suhteen alussa kerrotaan bodycount. Jos se miehellä on kolme ja naisella 100 niin onhan se huono lähtökohta.
Ruumisluku? Ruumis on kuollut ihminen.
Inskeleillä se ruumisluku onkin yleensä korkeempi kuin panoluku 😆
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pullukka. Eikös noi helpot naiset ole yleensä tukevia?
Omien havaintojen mukaan eivät ole ja Kallessa ei juuri käy mustia joten naisten seksikumppanit lienevät länsimaalaisia.
Miten noissa paikoissa tulee toimia, kun kivan tuntuinen nainen löytyy eikä halua tuhlata aikaansa ja rahojansa juomiseen? Mitkä taikasanat?
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä toivot. Ylipainoisia ahdistellaan enemmän, myös työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Miten noissa paikoissa tulee toimia, kun kivan tuntuinen nainen löytyy eikä halua tuhlata aikaansa ja rahojansa juomiseen? Mitkä taikasanat?
Ei ole taikasanoja. Sinulle.
Sinä tarvitsen ulkomaalaisen ulkonäön.
Sinun ei saa puhua suomea.
Sitten onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä toivot. Ylipainoisia ahdistellaan enemmän, myös työelämässä.
Aijaa pitääki alkaa sit lihottaa 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tietty tekee mitä haluaa. Itse en nää vaan tuossa mitään hehkuttamista. 38 v ja yhden illan juttuja hakemassa baarissa. Mun mielestä jopa vähän säälittävää. Mut tää on vain mun mielipide. Taatusti voi osua kohdalle vähemmän kivoja juttuja, kun tuntemattomien matkaan lähtee.
Tässä ei ole kyse tuosta, vaan siitä, nähdäänkö Suomi seksiparatiisina vaikkapa ihan tavallisille eurooppalaisille miehille. Ei ole suomalaisilla miehillä vastaavaa luksusta tyyliin, matkusta Saksaan tai Ranskaan niin saat naista heti.
Suomi on kuin Thaimaan Pattaya, sillä erolla, että hutsut ovat täällä ilmaisia.
Se on sitä taas-arvoa,
Nainen saa seksiä vaikka lähiöräkälästä jos sikseen tulee. Tinderistäkin tulee satoja ruinausviestejä alta vuorokauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummotunnelissa olen saanut vuosien aikana joku 40 naiselta.
Mikä ikähaitari?
Se on noin 20-45v mutta olen itsekkin ollut 25-40 vuotias.
Sehän erikoinen mummotunneli on. 40-vuotias mummokin on aika poikkeustapaus.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tietty tekee mitä haluaa. Itse en nää vaan tuossa mitään hehkuttamista. 38 v ja yhden illan juttuja hakemassa baarissa. Mun mielestä jopa vähän säälittävää. Mut tää on vain mun mielipide. Taatusti voi osua kohdalle vähemmän kivoja juttuja, kun tuntemattomien matkaan lähtee.
Mikä vika 38- vuotiaassa naisessa, joka hakee seksiseuraa? Liian vanha, liian nuori? Pitäiskö olla joku teini vai vanhempi nainen, että pöyristys pysyy sadassa prosentissa. 38- v on nainen parhaassa iässä, aikuinen ja jo kokenut, tietää mitä tekee eikä aja itseään mahdottomiin tilanteisiin.
Tyttäreni kaveri otti jonkun satunnaisen muualta tulleen kotiinsa yöksi ja nukkuivat samassa sängyssä. Tuo kaveri nukkui alasti ja mies sitten rais kasi. Tästä sitten miehelle yoki rangaistus.
Mutta onko naisenkaan kaveri ollut ihan järjissään.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni kaveri otti jonkun satunnaisen muualta tulleen kotiinsa yöksi ja nukkuivat samassa sängyssä. Tuo kaveri nukkui alasti ja mies sitten rais kasi. Tästä sitten miehelle yoki rangaistus.
Mutta onko naisenkaan kaveri ollut ihan järjissään.
No ei ole. Sama kuin antaisi autovarkaalle autonsa avaimet.
Mummotunnelin väki on kyllä nykyään enimmäkseen alle 40-vuotiaita.