Kuinka paljon rahaa käyttötilillä
Kommentit (43)
En tiedä kannattavuudesta mutta missä muuallakaan rahojasi muka pitäisit.
Minulla on käyttötilillä nyt 3,96 €. Sillä pitää pärjätä kuun vaihteeseen.
Jos haet toimeentulotukea niin miinusta.
En tiedä, paljonko kannattaa pitää, mutta mulla on nyt käyttötilillä 30 000 €.
Minulla 108t€ ja loput korkeakorkoisella tilillä.
Ap. Mitä teet näillä moukkien ilmoittamalla lukemilla ????🤭🤭🤭🤭🤭
Käyttötilillä aina 45 000-60 000€.
Minulla oli ennen joku korkeakorkoisempi tili, johon siirsin rahaa, jos sitä oli kertynyt enemmän kuin tarvitsin. Nykyisin sille ei makseta edes inflaation vertaa, joten maksoin lainani pois etuajassa. Tuntuikin vähän hölmöltä, että oli samaan aikaan lainaa 70.000€ ja tilillä 75.000€ rahaa.
Tuosta on nyt kohta vuosi ja nyt käyttötilillä on jälleen 30.000€. Tuota en kuitenkaan viitsi sijoittaa, kun auto pitäisi kohta vaihtaa.
Tällä hetkellä perinnöjaon takia sattuu olemaan reilut 30k. Pitäis sijoitella jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä perinnöjaon takia sattuu olemaan reilut 30k. Pitäis sijoitella jonnekin.
Eipä noin pientä summaa paljon kannata sijoitella.
Jos ootte noin rikkaita niin mitä teette vauva-forumilla? Ei ole ilmeisesti siltikään kovin hyvä elämä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, paljonko kannattaa pitää, mutta mulla on nyt käyttötilillä 30 000 €.
Laita säästötilille, ei tuollaisia summia kannata sijoitella.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kakka housussa.
-winner-
Way To Go !!!!
Minulla on tonni riittänyt. Säästötililtä siirrän sinne sen mitä tarvii. Säästötilille kotiutan tarvittaessa pitkäaikaisia talletuksia tai niiden korkoja.
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä aina 45 000-60 000€.
Miksi ihmeessä? Laita nyt edes korkeakorkoiselle? Mulla on siellä yli 180 000, ja sekin on idiotismia koska en muuta jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ootte noin rikkaita niin mitä teette vauva-forumilla? Ei ole ilmeisesti siltikään kovin hyvä elämä.
Miten meidän varakkuus liittyy forumilla olemiseen!?
Minulla on kakka housussa.
-winner-