Kiitos, kiitos, kiitos
Olen psykoosissa. Lapsi huostaan. Onkin terapiassa juuri sopivasti.
Olisitteko voineet tehdä jotain toisin?
Kommentit (39)
Tehdään sitten taas skitsofreniadiagnoosi, niinkuin viimeksi.
Sanoin, että minun tietokoneeseen on hakkeroitu. Minua seurataan.
Sain lääkkeet kymmeneksi vuodeksi. Uskoin, että minulla on skitsofrenia. Mitä nuo lääkkeet tekivät minulle?
Eläkää, iloitkaa. Mutta tietäkää. Jossain on ihminen syvässä pimeydessä. Se on osittain teidän ansiota.
Lapsi kärsii. Ehkä meistä eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytä vain ihan itseäsi. Psykoosi kertoo mielisairaasta ihmisestä. En ole lainkaan kateellinen, koita jaksaa nyt vain elämääsi sen loppuun asti.
Minulla on paha olo. Minulla on masennus. Mutta me kaikki tiedetään, että tuo ahdistelu on laukaissut sen.
Menetkö veneelle kavereidesi kanssa? Nautitko kesäpäivästä? No nyt yh:n lapsi jäi ilman äitiä.Seli seli.
Niin. Ilman sitä jatkuvaa kyttäystä, vakoilua, raportointia. Hakkerointia. Olisin ihan OK.
Tollaisessa tilanteessa muutto, aina.
Kerran kirjoitit. Kaikki mihin kosket, muuttuu paskaksi. Olet oikeassa. Taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytä vain ihan itseäsi. Psykoosi kertoo mielisairaasta ihmisestä. En ole lainkaan kateellinen, koita jaksaa nyt vain elämääsi sen loppuun asti.
Minulla on paha olo. Minulla on masennus. Mutta me kaikki tiedetään, että tuo ahdistelu on laukaissut sen.
Menetkö veneelle kavereidesi kanssa? Nautitko kesäpäivästä? No nyt yh:n lapsi jäi ilman äitiä.Seli seli.
Niin. Ilman sitä jatkuvaa kyttäystä, vakoilua, raportointia. Hakkerointia. Olisin ihan OK.
Tollaisessa tilanteessa muutto, aina.
Minulla on lapsi. En voi vaihtaa asuinpaikkaa noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mielisairaus ole omaa syytä, kuka vaan voi sairastua!!!
On se kuitenkin omaakin syytä eikä terveet sairastu psyykkisesti tai heistä tule mielisairaita. Asiat haltuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kuitenkin omaakin syytä eikä terveet sairastu psyykkisesti tai heistä tule mielisairaita. Asiat haltuun.
Niinpä. Olisko se sitten se psykoosilääke? On niistä sun kavereista ollut iloakin. Ilmaantuvat milloin mihinkin. Ja näet ihan tosi paljon vaivaa. Japanilaiset toppatakeissaan helteellä, kun en voinut olla auringossa. Taidat todella rakastaa minua.
Huomaan kaiken. Hauskoja pikku yksityiskohtia. Ehkä tuo lääke ei tehoa?
Voin tulla naimisiin.
Oi, mennään naimisiin. Ei ole tässä muutakaan ohjelmaa. Sitä ennen pitää saada lääkitys kuntoon.
Voisihan se olla vaihtelua, olla naimisissa. Ei häistäkään väliä. Eikä materiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Olisko se sitten se psykoosilääke? On niistä sun kavereista ollut iloakin. Ilmaantuvat milloin mihinkin. Ja näet ihan tosi paljon vaivaa. Japanilaiset toppatakeissaan helteellä, kun en voinut olla auringossa. Taidat todella rakastaa minua.
Ei nyt oikein lähde tämäkään leikki enää. Olen terve ja kaikki on hyvin. Ulkona on mitä mahtavin ilma ja laitoin muuten ruoaksi keitetyt potut ja keitetyt kananmunat. Hyvää on ja hyvin jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt oikein lähde tämäkään leikki enää. Olen terve ja kaikki on hyvin. Ulkona on mitä mahtavin
Nii-i. Jokin minua vaivaa. Paha olo. Vaikea olla. Voisin itse hiukan ottaa lisää lääkettä. Ei psykiatria saa kiinni tähän aikaan kesäpäivästä.
Verhon takana paistaa aurinko. On kuuma. Ihmiset iloitsevat.
Olenkohan itse houkutellut teidät minun elämääni? Tavallaan liikkistä, että joku välittää. Ehkä olen halunnut niin.
Mitä haluan sanoa? Osaisiko tekoäly auttaa?
Tuntevatko kaikki muutkin ihmiset näin? En usko, että olen yksin yksinäisyydessäni ja näin ajattelen.
Menen illalla ravintolaan syömään. Tuletteko tekin? Koitan hymyillä vaivihkaa teille.
Sovitaan joku merkki. Kukka rintaan? Team . Salamerkki.
Saatte olla elämässäni. Olette varmaan kuitenkin. Minulle tämä on hiukan hankalaa, kun on psykoosisairaus. Ja skitsofreniadiagnoosi.
Ja hermostun. Nämä kaksi maailmaa sekoittuvat. Liukuvat toisensa päälle. Ei nyt pillunpäälle sentään. *Naurua*
Minusta se oli kyllä huomattavan ilkeää, kun tilasin siivouksen ja olit lahjonut siivoojan olemaan siivoamatta.
Laitatko kaverisi kuvaamaan, kun kohta menen päivystykseen?
Miten se on pukeutunut? Onko sillä meikkiä? Mitäs vielä.