Miksi joku kannattaa hallitusta?
Ihanko vain periaattesta, vai eikö tajua hallituksen aiheuttaneen taantuman ja työttömyyttä, sekä konkursseja ihan omien toimiensa seurauksena?
Kommentit (99)
Ihan sillä perusteella, että on huolissaan julkisesta taloudesta ja haluaa, että luotaisiin pitkän aikavälin kasvun edellytyksiä - parin vuoden kysyntävetoiset suhdanteet ovat vähemmän tärkeä juttu.
Hallitus ei ole aiheuttanut tätä taantumaa eikä tätä työttömyyttä. Suomen ja Eu:n alamäki alkoi vuonna 2022, Orpon hallitus joutui juuri huonoon aikaan valtaan kun Suomi oli menossa kohti talouskurjimusta.
Kai muistat että esim rakennusalan alamäki alkoi jo vuonna 2021?
Koko Suomen kansa seisoo järkkymättä yhtenä rintamana hallituksen takana.
Porvari lifestyle ja/tai alhainen ÄO.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sillä perusteella, että on huolissaan julkisesta taloudesta ja haluaa, että luotaisiin pitkän aikavälin kasvun edellytyksiä - parin vuoden kysyntävetoiset suhdanteet ovat vähemmän tärkeä juttu.
😂 Ne on varkaita ja huijareita koko kopla.
Olen skeptinen miten paljon mikään hallitus on todellisuudessa vaikuttanut Suomen talouteen ja työllisyyteen. Mitä toimia jokin hallitus on tehty, millä olisi suoria vaikutuksia talouteen?
Vierailija kirjoitti:
Hallitus ei ole aiheuttanut tätä taantumaa eikä tätä työttömyyttä. Suomen ja Eu:n alamäki alkoi vuonna 2022, Orpon hallitus joutui juuri huonoon aikaan valtaan kun Suomi oli menossa kohti talouskurjimusta.
Konkurssien määrä on jatkanut kasvuaan yhtäjaksoisesti v.2020 alkaen
Vierailija kirjoitti:
Tämä on epäsuosituin hallitus koskaan. Kannattajia enää reilu kolmasosa.
Heidät on ihan omaa tyhmyyttään groomattu tuohon
Vierailija kirjoitti:
Meillä on naapurina sotaa käyvä maa ja finanssivaltaa sotkee sosiopaatti rapakon takana. Koko maailma on sekaisin ja kolmannen maailmansodan partaalla. Ei näistä voi hallitusta syyttää. Meillä on paras hallitus miesmuistiin. Viimeinkin puretaan poskettomiksi revähtänyttä julkisen rahan käyttöä. Suomen talous ei ole kasvanut kohta kahteenkymmeneen vuoteen, se on se mikä on taantumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konkurssien määrä on jatkanut kasvuaan yhtäjaksoisesti v.2020 alkaen
Niin on ja ei tää ole suomen hallituksen vika. Koko euroalueella menee heikosti. Konkurssien määrä lähti kasvuun korona aikana ja korkojen nousu sekä kustannusten nousu on vielä pahentanut konkurssien määrää. Ihmiset ei oikein tajua että korkojen nousu aiheuttaa monelle firmoille aika pahoja ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Olen skeptinen miten paljon mikään hallitus on todellisuudessa vaikuttanut Suomen talouteen ja työllisyyteen. Mitä toimia jokin hallitus on tehty, millä olisi suoria vaikutuksia talouteen?
Hallitus 2023: Luomme 100 000 uutta työpaikkaa!
Hallitus 2025: No eihän hallitus hyvänen aika mitään työpaikkoja luo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti leikkaukset harmittaa teitä tukiloisia. Menkää töihin ja ansaitkaa itse omat rahanne.
Tästä hallituksesta ei ole ollut minulle vielä mitään haittaa tai huolta. Hyvä hallitus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarien propagandaa. Aina hallitusvastuu syö puolueen kannatusta mutta odota vaan seuraavan hallituksen jälkeen kun taas on vuorostaan oikeisto hallitus ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus 2023: Luomme 100 000 uutta työpaikkaa!
Hallitus 2025: No eihän hallitus hyvänen aika mitään työpaikkoja luo!
Sanna Marinin hallitus vainosi rokottamattomia kuin na t s it aikoinaan vainosi juutalaisia. Sanna Marinin hallitus jakoi rahaa rikkaille ja me keskituloiset emme saaneet mitään.
Woke,feminismi,ilmastopaska,tasa-arvo... kaikki nämä on paskaa jotka vaan heikentää meidän elämää.
Siksi ytk ja persut
Vierailija kirjoitti:
No, omalla kohdallani ainakin nykyhallitus on tehnyt sen, että säästän ihan kaikessa missä vaan pystyn. Niin paljon luoneet epävarmuutta, että koen taloudellista stressiä tulevaisuudesta. Monessa kulutuksessa olen palanut opiskeluaikojen rahankäyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti leikkaukset harmittaa teitä tukiloisia. Menkää töihin ja ansaitkaa itse omat rahanne.
Tukiloinen? Kyllähän irtisanomiset harmittaa kaikkia, joiden kohdalle osuu... Ja osuu muuten moneen! Eikä ole työpaikkoja "mihin mennä".
Onhan noita narsisteja.