Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko entisistä vankilakundeista koskaan järkevää uskovaista uskoontullessaan?

Vierailija
25.07.2025 |

tuntuu että moni on silti vä kivaltainen ja antisiionisti sekä porsastelee sitten painonnostamisella yms ja omalla egollaan seklä kertoo omaan vanhaa tarinaansa koko ajan siitä, kuinka paha jätkä sitä oli ennen "rikollisessa maailmassa"

3 tällaista entistä vankilakundia ja muka nyt uskovaista on uhanneet minua väkivallalla, yksi jopa lyönytkin turpiin. syy_: koska olenkin Israelin puolella tai olen sanonut muuten totuuden siitä että rikokset pitää tunnustaa poliisille vaikka olisi uskoontullutkin.

uskomatonta porukkaa, pysy kaukana näistä. ei ne miksikään muutu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpittömiltä vaikuttaneet esim. Late Johanson. En minä menisi epäilemään, etteikö ole uskossa.

Sinä olet MULKKU, siksi sinua lyödään. Ei uskon takia.

Vierailija
2/9 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan jos sait kuokkaasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Järkevä" uskovainen on lähestulkoon oksymoroni.

Vierailija
4/9 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat pysyneet uskossa ja kaidalla tiellä. Kaikki tietenkään eivät, mutta eivät kaikki ei-rikollisen taustan omaavat uskovatkaan aina pysy uskossa ja oikealla tiellä.

Vierailija
5/9 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita,  jotka esim kertovat nuorisolle huumeiden vaaroista.

Vierailija
6/9 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset eivät ole järkeviä.

Vierailija
7/9 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tuhonneet aivonsa huumeilla jo niin pahasti että uskovat vaikka vaaleankeltaiseen punavihervassariin.

Vierailija
8/9 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilpittömiltä vaikuttaneet esim. Late Johanson. En minä menisi epäilemään, etteikö ole uskossa.

Sinä olet MULKKU, siksi sinua lyödään. Ei uskon takia.

Late Johannsson on "mulkku", kauheen iso maha ja koko ajan jankuttaa siitä vanhasta elämästään, ei sellainen todistus Jeesuksesta pitkälle vie. Täytyy kärsiä vainoja, paastoja ja ahdistuksia Jumalan takia jos haluaa olla Jeesuksen seuraaja. Kiinan vankilassa on oikeat uskovat kidutuksessa ja pitkissä vankeustuomioissa, uskonsa takia.- Late ei kestäisi siellä päivääkään 

Vierailija
9/9 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska suomalaiset vankilakundit ovat kaikki perseestä, uskoontulo voi muuttaa hieman elämäntapaa mutta luonne pysyy paskana, koska halutaan pysyä läskinä ja elää helppoa elämää Kelalla ja sossussa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä