Tinderin avulla evoluutio ottaa jättiharppauksen
Koska vain parhaimmat 10% miehistä ja naisista pääsee lisääntymään.
Kommentit (19)
Siis vain pinnallisimmat. Ja sitten vaihdetaankin jo uuteen kun muksun yösyöttö ahdistaa.
Itse kuulun sitten varmaan poikkeusyksilöihin kun en ole toistaiseksi koskaan tarvinnut tinderiä yhtään mihinkään.
M 40-
Ei haittaa. Valtaosa ihmisistä onkin niin rumia, että parempi vain kum eivät lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulun sitten varmaan poikkeusyksilöihin kun en ole toistaiseksi koskaan tarvinnut tinderiä yhtään mihinkään.
M 40-
Mut ap:n pitää joku tekosyy sille löytää, ettei kelpaa.
Käypä joskus itäkeskuksessa niin saatat tulla toisiin ajatuksiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 40-
Tää on se joka panee siskoaan. Puhuttelee tätä vaimona. 2 aiempaa lasta joita tapaa valvotusti.
Vierailija kirjoitti:
Onhan joku lisääntynyt. Miksei aloittaja?
Ei normaali lisääntyminen ole evoluutiota.
Vierailija kirjoitti:
Siis vain pinnallisimmat. Ja sitten vaihdetaankin jo uuteen kun muksun yösyöttö ahdistaa.
Oisithan säkin voinut ottaa ne sun kaks lastas. Sossuhan sano sulle et oot työtön ja koditon. Etkä ole suostunut muuttamaan tilannetta.
Haluatko tosiaan nyt puhua? Olet ollut epäiltynä salakameroiden asentamisesta ja nukkuvan äitisi lisäksi toisenkin naisen hyväksikäytöstä. Et ole täältä päin. Sinulla oli asunto toisella paikkakunnalla josta lensit ulos pilvenpolton takia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi lisääntyä hedelmöitysklinikan avulla.
Mies vielä enemmän.
Somput lisääntyy eniten ja heistä putkahtaa yksi tohtori 50 vuoden välein. Loput on vain hiukan Pertti Kurikan nimipäivät tasoa älykkäämpiä.
Täh?? 90%+ naisista pääsee lisääntymään ja 10% miehistä. Top 1% miehistä saa kymmeniä lapsia.
Eli paljon rumia naisia luvassa, ja miehet ovat tulevaisuudessa pettäviä jännä-pettereitä. Hieno yhteiskunta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten naisten mielestä ulkkarimies on automaattisesti top 1%.
Ainakin oma kokemukseni on, että ne miehet, joita minä olen deittaillut/tapaillut Tinderin kautta ja jotka ovat antaneet minulle pakit, ovat heti lähes lennosta vaihtaneet minut uuteen. He pystyvät vaihtamaan naista kuin sukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 40-
Tää on se joka panee siskoaan. Puhuttelee tätä vaimona. 2 aiempaa lasta joita tapaa valvotusti.
Tää on se mielisairas vieraannuttaja, jolla on usealle miehelle lapsia, joista mummot pitää huolta, kun olet ryyppäämässä elareita.
Myös kaikki paha ja iljettävä mitä on maailmassa on evoluution tuotosta.
Nainen voi lisääntyä hedelmöitysklinikan avulla.