Olen multimiljonääri ja samalla säkkkipukuinen todistaja!
raamatussa ilmestyskirja 11
mutta lennän yksityiskoneella koska en halua olla saastaisten pakanoiden keskellä lentokoneissa. se vie aikaa hukkaan, lentokoneessa on parempi rukoilla yksin kielillä eri maiden puolesta joille vien voimakkaimman todistuksen kuin kellään ennen
3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."
4 Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.
5 Ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa; ja jos joku tahtoo heitä vah ingoittaa, on hän saava surm ansa sillä tavalla.
6 Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.
Se että on varakas ei tarkoita minulle mitään. Kohtelen samoin kuin puskasta herännyttä Penaa. Yhtä vähän olen kiinnostunut henkilökohtaisella tasolla kummastakaan. Penalla saattaa tosin olla paremmat jutut.