Netta Kukkonen umpirakastuneena rahoitusalalla työskentelevän miehen kainalossa
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/netta-kukkonen-umpirakastuneena-ku…
"Seiska uutisoi kesäkuussa, että mies olisi edelleen naimisissa, sillä jo kertaalleen käräjille jätetty erohakemus olisi rauennut."
Kommentit (90)
Hyvä todiste siitä, kuinka miehet ajattelevat munillaan. Ei muuta kuin onnea.
Tuollaiset sikailijanaiset, jotka pettävät ja ovat rikollisia, saavat aina miehiä miten huvittaa, naimisiin asti. Itse olen kauniimpi ja ihan itse rahoitusalalla, joten en tarvitse miehen rahoja, mutta miehet juoksevat karkuun jos edes vihjaan olevani kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Mieskin voi olla ovela, kuin piru itse Antaa rahaa vain, kun tarvitsee pimpsaa. Ei voi tietää.
Eli päivittäin
Rahoitusala on melko laaja käsite -kirjanpitäjäkin on rahoitusalalla.
Ihan duunariammatti, jonka oppii jopa ilman kouluja.
Vaikka täällä haukutaan Nettaa, niin minusta hän on jotenkin symppis. Yhdessä videossakin hyppäsi veteen täysin ilman epäröintiä. Jotain mielen ongelmia hänellä on ilmiselvästi. Mutta jos olisin mies, niin rakastuisin juuri Netan tyyliseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Netta ei ole edes kaunis. On todella kummallista, miten saa miehiä. On myös luonnevikainen, mikä miehiä vaivaa. Onko tämä uusi rakas myös alkoholisti niinkuin edellinen.
Estoton, villi sängyssä, ja jos mies tykkää vetää viinaksia, niin saa harrastuskaverin? Yksin kun on tylsää ryypätä.
Yleensä ne, jotka ovat estottomia sängyssä, antavat muutenkin paljon rakkautta. Kaikkea hyvää Netalle ja toivottavasti Seiska jättää hänet rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on veikeä!
On, jotenkin hauska. Oisko autistinen jollakin tapaa? Ihan oma tapa olla hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka täällä haukutaan Nettaa, niin minusta hän on jotenkin symppis. Yhdessä videossakin hyppäsi veteen täysin ilman epäröintiä. Jotain mielen ongelmia hänellä on ilmiselvästi. Mutta jos olisin mies, niin rakastuisin juuri Netan tyyliseen naiseen.
Juha-Petteri Kukkosen vaimolla Netta Kukkosella on kymmeniä tuhansia ulosotossa - Ilta-Sanomat https://share.google/pO6JkDrAUqvWA5Bbw
Ehkä tämä tekee hänestä symppiksen: kymmenien tuhandien ulosottovelat, ja tuomittu useista varkauksista 😎
Estoton, villi sängyssä, ja jos mies tykkää vetää viinaksia, niin saa harrastuskaverin? Yksin kun on tylsää ryypätä.