Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää rakastuneensa

Vierailija
24.07.2025 |

Mitä se on. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei vissiin joku usko rakkauden olemassaoloonkaan. Onko koko ihmiskunta väärässä??

Vierailija
42/44 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuin olisi päihteissä tai puolipsykoosissa. Suhde mielitiettyyn on pakkomielteinen, eikä hänestä saa tarpeekseen. Ajatukset pyörivät vain hänessä. Unentarve ja ruokahalu vähenevät. Rakkauden kohde vaikuttaa täydelliseltä ja ihanalta. Kokemus on hyvin intensiivinen ja jopa stressaava.

Jos joutuu miettimään, onko rakastunut, ei ole. Kyllä sen tietää. 

Rakkaus on sitten eri asia. 

Tämä! Jos ihmettelee itsekseen että olenko rakastunut niin suurella todennäköisyydellä ei ole. Kyllä sen tietää kun se tunnemyrsky oikeasti tulee, todellakin kuin jokin psykoosi. 

Kaikki ihmiset ei koskaan rakastu. Voivat silti olla tyytyväisenä parisuhteessa muista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin jatkuva nousuhumala. Toinen näyttää satumaisen kauniilta kuin filtterin läpi. Haluat maata sen kanssa koko ajan, vaikka tuntikausia putkeen. Ruoka ei maistu, ei nukuta. Olisit valmis kuolemaan sen puolesta vaikka heti. Arvostelukyky laskee pohjamutiin. Et pysty välittämään sen puutteista. Kaikki mitä se tekee on oikein.

Vierailija
44/44 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut rakastunut mutta ilman tollasia kuvattuja psykooseja. Järki pysyi päässä mutta ajattelin henkilöä jatkuvasti ja priorisoin hänet ja olin yhtä hymyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan